Tjejkörning i grus/lera?!

Så det är GRUS 2004 som gäller nu? :lol Bäst jag kilar iväg och får ordning på gumfläsket också, för som det ser ut nu, kommer jag aldrig hitta en giltig anledning till frånvaro... :rolleyes:

SOM OM JAG SKULLE VILJA DET DÅ?!? :kocko

Men... varför är det så låååångt till den 3:e?!? :galen (Och ja, jag VET att det är den 3:e i övermorgon. Också! *fnys*)

hej där ladies!

som kille insåg jag ju genast att de inte var nån ide att fråga om man fick vara med, inte ens i kjol och push-up. Det vore dock kul att få se lite bilder på hur ni kommer att få det.

Hoppas att ni får det riktigt bra!

Mark, som oxå vill leka i lera...

Mark skrev:
hej där ladies!

som kille insåg jag ju genast att de inte var nån ide att fråga om man fick vara med, inte ens i kjol och push-up. Det vore dock kul att få se lite bilder på hur ni kommer att få det.

Hoppas att ni får det riktigt bra!

Mark, som oxå vill leka i lera...

Trust me, bilder kommer! :rofl Med risk för att det kommer se ut som gyttjebrottning då...

betsy skrev:
Trust me, bilder kommer! :rofl Med risk för att det kommer se ut som gyttjebrottning då...
I can live with female-gyttjebrottining oxå

PS: Hoppas att de regnar och blir ordenlitgt med lera som ni kan leka i.

Att vi ska bli lite DIRRRRTY, det kan nog vara sant och riktigt, men det är f-n bara här på SH som man kan få det till nå't KINKY! :lol

Vi ska väl för f-n inte köra i bikini?!? :4skrika Eller? :va

För i SÅ fall, måste jag sätta igång och deffa NU!!! :skrämd

:rofl

Lollo_k skrev:
Nä, detta är i oktober. :va Det får bli en kraftigt vadderad bikini då så vi inte fryser ihjäl....
Om man kör med egen vaddering då?!? :3freak

Jag LÄÄÄÄNGTAR!!!!! :hoppa Ja, inte till bikinin, men till "hoj"-körningen!!!

KÅTEÄMMMMM är ingen riktig hoj... :fatta!

Ädit: grammatikmiss... eller tangentbordssladd... men jag skyller på att svenska inte är mitt modersmål :tungan

Last edited:
betsy skrev:
Sådärja, fick man tårta på jobbet kl.02 också.. :gnissla
Det är tur att de ger dig något att äta, gumman! :) Annars blåser du nog bort på den där äckliga KÅTEÄMMMen som du ska susa fram över stock och sten med! :tungan

Kan man samåka med någon här? Gärna i en fungerande bil. Jag har körkort så det är bara bil som saknas isåfall. Hoj tänker jag inte köra, man lär vara trött som fasen efter en heldag med massa snygga brudar bland grus o lera.. :kär

Vem tar med kamera? Kanske Ghost kan komma och vara vår fotograf?

Bikerbitch skrev:
Kan man samåka med någon här? ... massa snygga brudar bland grus o lera.. :kär

Vi kan väl höras lite närmre aktuellt datum? Jag kommer ju åka från Slöddertälje, så det kanske kan vara nå't? :confused:

För övrigt ska det INTE spökas på våran körning!!! :7peta Vi fixar det själva, du får höra mer se'n.. :hihi

Yasha skrev:
Vi kan väl höras lite närmre aktuellt datum? Jag kommer ju åka från Slöddertälje, så det kanske kan vara nå't? :confused:

För övrigt ska det INTE spökas på våran körning!!! :7peta Vi fixar det själva, du får höra mer se'n.. :hihi

Abslut kan vi det! Coolt, vi ska vara med i tv eller tidning va?

Yasha skrev:
Jag skulle gärna samåka med nån, bor i Jakan, men kan hoppa på nånstans längs E4 om det skulle vara så...

Själv har jag deffat stenhårt och tränat på gym två pass om dan för att vara förberedd :yoparty eller vänta nu :va det kanske bara var så att jag t-ä-n-k-t-e göra det... :tungan

...det är väl tanken som räknas.... :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...