Tjejkörning 9/8-08

Ha så himla kul imorrn, tjejer! Håll er på hjulen och borta från diken och buskar, spana in snygga boyz och ät mycket glass! :D

Gör se'n inget på kvällen som inte jag skulle ha gjort! :yoparty Mer maggan till folket helt enkelt! :krama

Vi får se hur jag gör, armen värkte som f*n efter sista turen i onsdags.
Cruising på kvällen slår en signal om jag närmar mig söder......

1. Kakan
2. Fia
3. Lady
4. Izah
5. Prillan
6. Annica (vet just nu inte hur hon gör)
7. Bikerbabe08
8. £m£li£ (om jag inte är helt virrig och har planerat in nåt annat då )
9. Solan (vid regn får jag akuta ångestattacker och kommer inte dyka upp)
10.
11.
12.

Jaha jag fröken håller på med aktiviteter på vattnet istället för komma till Gelleråsen. Saknade dig på gelleråsen senast ju, hade ingen att köra om och ingen som hjälpte mig att hitta tempot. :)

Sorry att jag spamar i körar tråden, men kan även meddela att min man tävlar denna helg så jag kan inte följa med på någon aktivitet.

Ska vi köra eller är det syjunta i ställ som gäller..? :näsblod Får se om jag följer med ut sen, eller om det bara blir Sveavägen. Eller vart ska ni? (Orkar inte läsa från början...)

Är det någon av er som vet vem cheyen som kör en ducce (tror ja:va ) o har en ljus (vit el beige) ducati jacka på sig är??
Hon va vid rosen i går vid 6-7 rycket!

Yep. Hur så?

Ska vi köra eller är det syjunta i ställ som gäller..? :näsblod Får se om jag följer med ut sen, eller om det bara blir Sveavägen. Eller vart ska ni? (Orkar inte läsa från början...)

Yep. Hur så?

Finns risk att stället blir utmed sveavägen på kvällen :) i morgon

Tjejer..känner mig som en dålig människa nu men jag måste hoppa körningen. Lite ändrade planer..sorry! Ikväll blir det partaj fast i storstans hojhjärta Sveavägen:) Hoppas ni kommer dit efter att ni värmt upp på söder :tuttar
Kör med huvudet nu å inga diken..det är så onödigt!
ses sen!

Tjejer..känner mig som en dålig människa nu men jag måste hoppa körningen. Lite ändrade planer..sorry! Ikväll blir det partaj fast i storstans hojhjärta Sveavägen:) Hoppas ni kommer dit efter att ni värmt upp på söder :tuttar
Kör med huvudet nu å inga diken..det är så onödigt!
ses sen!

:7peta :nicka Ja du är en dålig människa som inte kommer med i dag :tungan
Men vi får väll se om vi ses i kväll då :)

Ha så himla kul imorrn, tjejer! Håll er på hjulen och borta från diken och buskar, spana in snygga boyz och ät mycket glass! :D

Gör se'n inget på kvällen som inte jag skulle ha gjort! :yoparty Mer maggan till folket helt enkelt! :krama

:va jisses SÅ mycke vill vi inte hitta på som du brukar göra, räcker de med hälften ;) :tungan

Jaha jag fröken håller på med aktiviteter på vattnet istället för komma till Gelleråsen. Saknade dig på gelleråsen senast ju, hade ingen att köra om och ingen som hjälpte mig att hitta tempot. :)

Sorry att jag spamar i körar tråden, men kan även meddela att min man tävlar denna helg så jag kan inte följa med på någon aktivitet.

Tråkigt att du inte kommer med heller men jag hoppas de går bra på tävlingen :)

Last edited:
Nån som kommer från södra sidan och vill samåka upp?

(Jag måste skruva lite på pärlan nu på morronen, men jag bör hinna :) Följer dock inte ut med ikväll som det ser ut nu..)

Nån som kommer från södra sidan och vill samåka upp?

(Jag måste skruva lite på pärlan nu på morronen, men jag bör hinna :) Följer dock inte ut med ikväll som det ser ut nu..)

Jag och Annica ska upp så vi kan ju samlas å köra upp ihop om du vill :)

En liten sväng, vakande i natt med djävulska smärtor få se hur länge liket orkar idag!!

Möts vi upp eller? Var?

kolla första inlägget :)

Men jag åker inte till vegas. Kanske annica dyker upp där jag vet inte jag tipsar henne :)

Bidde några mil idag, typ 17 stycken.. Måste ju va bättre än sist iaf? :tummenupp

För min del blev det 22,7 mil varav de sista 2 milen i spöregn!!

fast kul var det innan dess, tack så mycket alla gamla bekanta och nya vänner!!

Mja, jag måste ju prova mig fram och se vilka aktiviteter som passar, men det går uppenbarligen att krascha rätt hårt på vatten också. :)
Ja, Gelleråsen var det tråkigt att missa, men jag höll på med andra tråkigheter här hemma istället. :(
Om det nu är jag som hjälper dig att hitta tempot så får du faktiskt dela med dig istället för att dra iväg med det när du hittat det. Jag ger dig en ny chans på Mantorp.

Tack för idag! Det blev lite väntan men det var kul när vi väl var på vägarna. Däremot så tyckte jag att jag var ganska tydlig med att jag inte ville köra i regn...så hur kommer det sig att alla mina kläder är dyngsura nu?!

Tack för den lilla stund jag var med.. Det blev inte länge, men ändå :rolleyes:

Ja jag kan bara säga som alla andra, TACK för i dag de var kul :)

Bilderna kommer i morgon orkar inte nu :lol

PPPPPAAAARRRTTTYYYYYY :lol :yoparty :tuttar

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti