Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
1. Kakan
2. Fia
3. Lady
4. Izah
5. Prillan
6. Annica (vet just nu inte hur hon gör)
7. Bikerbabe08
8. £m£li£ (om jag inte är helt virrig och har planerat in nåt annat då )
9. Solan (vid regn får jag akuta ångestattacker och kommer inte dyka upp)
10.
11.
12.
Är det någon av er som vet vem cheyen som kör en ducce (tror ja) o har en ljus (vit el beige) ducati jacka på sig är??
Hon va vid rosen i går vid 6-7 rycket!
Ska vi köra eller är det syjunta i ställ som gäller..?Får se om jag följer med ut sen, eller om det bara blir Sveavägen. Eller vart ska ni? (Orkar inte läsa från början...)
Yep. Hur så?
Tjejer..känner mig som en dålig människa nu men jag måste hoppa körningen. Lite ändrade planer..sorry! Ikväll blir det partaj fast i storstans hojhjärta SveavägenHoppas ni kommer dit efter att ni värmt upp på söder
![]()
Kör med huvudet nu å inga diken..det är så onödigt!
ses sen!
Ha så himla kul imorrn, tjejer! Håll er på hjulen och borta från diken och buskar, spana in snygga boyz och ät mycket glass!![]()
Gör se'n inget på kvällen som inte jag skulle ha gjort!Mer maggan till folket helt enkelt!
![]()
Jaha jag fröken håller på med aktiviteter på vattnet istället för komma till Gelleråsen. Saknade dig på gelleråsen senast ju, hade ingen att köra om och ingen som hjälpte mig att hitta tempot.![]()
Sorry att jag spamar i körar tråden, men kan även meddela att min man tävlar denna helg så jag kan inte följa med på någon aktivitet.
Nån som kommer från södra sidan och vill samåka upp?
(Jag måste skruva lite på pärlan nu på morronen, men jag bör hinnaFöljer dock inte ut med ikväll som det ser ut nu..)
Nån som kommer från södra sidan och vill samåka upp?
(Jag måste skruva lite på pärlan nu på morronen, men jag bör hinnaFöljer dock inte ut med ikväll som det ser ut nu..)
yey Tant kommer med![]()
En liten sväng, vakande i natt med djävulska smärtor få se hur länge liket orkar idag!!
Möts vi upp eller? Var?
Jaha jag fröken håller på med aktiviteter på vattnet istället för komma till Gelleråsen. Saknade dig på gelleråsen senast ju, hade ingen att köra om och ingen som hjälpte mig att hitta tempot.![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |