Tjejkörning 9/8-08

Meeen säg det, tjejer är ju välkomna, hoppas att min hoj e klar från verkstad annars blir det inget för mig tyvärr.....:huvet

:va trodde det vara självklart att de var brudar jag prata om då de är tjejkörning vi pratar om :tungan

Har inte satt schemat för augusti än, men hoppas verkligen att jag inte jobbar då :)

Jag skall på bröllop dagen innan - två stycken vin och skumpatokiga personer gifter sig så det blir nog lite halvmarigt att vara alert på lördagen.. Men OM jag prioriterar rätt så ses vi den 9:e! :-)

Jag skall på bröllop dagen innan - två stycken vin och skumpatokiga personer gifter sig så det blir nog lite halvmarigt att vara alert på lördagen.. Men OM jag prioriterar rätt så ses vi den 9:e! :-)

:yoparty :tummenupp Låter bra de tycker jag :)

Ringde verkstaden nu, Ivan e körklar, fast kåpa och cuts e restade så förhoppningsvis e han helt klar till 9/8!!

1.Kakan
2.Fia
3.Lady
4.Izah
5.Prillan
6.Annica
7.Ullis (om inte kräftskivan med Halmstadsborna inträffar då & om hojen är hel sedan Gelleråshelgen)
8. Vampyrtrollet (Om hojen är hel från Åsen helgen innan... Hihi)

:) Ja 54:an borde ju fungera tycker jag iallafall. Dom har ju en stor ute plats och då är man redan inne i lokalen så att säga :)
Snaps kändes lite snopet när de stängde uteserveringen så tidigt och man fick köa och betala 120:- för att komma in dit.

ja ja ja ja ja om ja inte fått månen i huvudet eller nå annat viktigt så kommer väl ja me..:näsblod
ps prillan kanske ja loovar inget,,..å var e kompis betsy då hallååååå:va

Last edited:
:) Ja 54:an borde ju fungera tycker jag iallafall. Dom har ju en stor ute plats och då är man redan inne i lokalen så att säga :)
Snaps kändes lite snopet när de stängde uteserveringen så tidigt och man fick köa och betala 120:- för att komma in dit.

Måste bara säga att de är lite konstiga på 54:an! Det KAN ju vara så att det ändrat sig då jag bara varit där en gång, för några år sen. Då var det iaf så att man inte fick beställa ngt som inte fanns i deras drinklista, även om de visste vad det var och hade groggvirke/spriten till drinken. Då hade de typ 10 olika drinkar att välja mellan, that´s it. Vi gick vidare, då vi ledsnade på att inte få dricka det vi ville ha...Bara en liten varning, vet som sagt inte om det här gäller längre!

hmm de va visst nån ja kände som ska fördärva sej den dan..hur kan man planera in bröllop på sommaren då ska man ju köra hoj:huvet ..Å hur ska ja ta mej ur de här då..hmm skinnställ på bröllop funkar de..klädsel kavaj e de kanske nästan samma va????:va

hmm de va visst nån ja kände som ska fördärva sej den dan..hur kan man planera in bröllop på sommaren då ska man ju köra hoj:huvet ..Å hur ska ja ta mej ur de här då..hmm skinnställ på bröllop funkar de..klädsel kavaj e de kanske nästan samma va????:va

Ja men det är väl typ samma sak??? El kavaj över skinnställ??? Det borde ju vara godkänt??? :P
Vi kan följa med på bröllop i kortege??? *asg*

1.Kakan
2.Fia
3.Lady
4.Izah
5.Prillan
6.Annica
7.Ullis (om hojen är hel sedan Gelleråshelgen) ev utgång
8. Vampyrtrollet (Om hojen är hel från Åsen helgen innan... Hihi)

Last edited:
Haha. Kolla Prillan..
Jag är SENIL!!!!
jag hade ju tom skrivit här att jag ska med... *asg*
Hade visst sett tråden ändå... Haha...

Kome igen brudar... Det klart ni ska med... Wohooooooo

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka