Izah
Tant Rosa
Dom jag har pratat med är tjejer. Så du behöver inte fundera på det.
Meeen säg det, tjejer är ju välkomna, hoppas att min hoj e klar från verkstad annars blir det inget för mig tyvärr.....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom jag har pratat med är tjejer. Så du behöver inte fundera på det.
Meeen säg det, tjejer är ju välkomna, hoppas att min hoj e klar från verkstad annars blir det inget för mig tyvärr.....![]()
trodde det vara självklart att de var brudar jag prata om då de är tjejkörning vi pratar om
![]()
Har inte satt schemat för augusti än, men hoppas verkligen att jag inte jobbar då![]()
Jag skall på bröllop dagen innan - två stycken vin och skumpatokiga personer gifter sig så det blir nog lite halvmarigt att vara alert på lördagen.. Men OM jag prioriterar rätt så ses vi den 9:e!![]()
Ringde verkstaden nu, Ivan e körklar, fast kåpa och cuts e restade så förhoppningsvis e han helt klar till 9/8!!
Ja 54:an borde ju fungera tycker jag iallafall. Dom har ju en stor ute plats och då är man redan inne i lokalen så att säga
![]()
Snaps kändes lite snopet när de stängde uteserveringen så tidigt och man fick köa och betala 120:- för att komma in dit.
å var e kompis betsy då hallååååå![]()
hmm de va visst nån ja kände som ska fördärva sej den dan..hur kan man planera in bröllop på sommaren då ska man ju köra hoj..Å hur ska ja ta mej ur de här då..hmm skinnställ på bröllop funkar de..klädsel kavaj e de kanske nästan samma va????
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph