Tjejkörning 8/9

Hoppas på hyggligt varmt väder på dan, annars får den här gamla tanten väääääldigt ont i lederna av hojkörning........

Hoppas på hyggligt varmt väder på dan, annars får den här gamla tanten väääääldigt ont i lederna av hojkörning........

16 grader enligt SMHI.

Så hur klarar dina leder lite hockeyarena då? Det är ju hockeysäsong & vi måste väl ta & besöka Gavlerinken för att göra upp lite :D

Tiiiimrååå...åååå...vi ska kämpa, vi ska slåss!!!!!!

Issi....säger som jag sa till Fia. PM:a över ditt nummer så messar jag när det är dags att dyka upp hos Kakan. Ni två kanske kan snacka ihop er om inte annat :)

Absolut !! Kakan får inte välja !! :D :D

Fy, vad kul vi kommer ha !!!!!!!!!!!!!:yoparty :yoparty :yoparty

:huvet har jag tappat min fria vilja nu också :tungan
ISSI klart du kan hänga med å förfesta hos mej :) :tummenupp

:rolleyes: Vad då ont mår man ju bara gott av, jag plågar mej i ur å skur till och från jobbet jag :D

Last edited:
Hockeyarena klarar jag av genom att klä på mig och sitta på händerna för värmens skull. Tänk om man skulle sitta på händerna när man hojjar.....

Och Kakan att må gott av att ha ont, be om ursäkt. När man har så ont att man inte kan räta ut fingrarna , klä på sig eller ens fungera då är man inte uppkäftig, inte ens du skulle vara det!!!!!!

Tack!! Buskul! :yoparty

Sist jag hamnade på "båten" var en söndag... intressant klientel där då.... :D

När bestäms Hur Var och När för körningen?

/issi

Det kommer att stå i första inlägget, väldigt snart hoppas jag, då det är torsdag idag :) (om det blir samma som sist, då är det 10,30 vid STORA Shellmacken i Täby)

Prilla, samma tid & plats som sist??

Vi kör favorit i repris...........JAG skyller på snor i hela huvudet !! Orkar inte planera..........och vi hade ju trevligt sist så !! :)

Första inlägget ÄR uppdaterat ! :tummenupp

Låter som en bra idé! Då ska jag ha min fiiiiiiina Brynäs tröjja på mig, Ullis!!!

Å fan, har du en sån. Du är en riktig BIF:are du...sånt gillar jag :bow
Jag har haft en skitgammal TIK tröja, en riktig raritet, men tyvärr är den försvunnen :(

För några år sedan gjorde jag & några polare till mej, entré till en träff, iförd våra matchtröjor utanpå stället.

Coooooooolt.... :2cool

Hockeyarena klarar jag av genom att klä på mig och sitta på händerna för värmens skull. Tänk om man skulle sitta på händerna när man hojjar.....

Och Kakan att må gott av att ha ont, be om ursäkt. När man har så ont att man inte kan räta ut fingrarna , klä på sig eller ens fungera då är man inte uppkäftig, inte ens du skulle vara det!!!!!!

Nä jag vet de, jag har ju samma problem själv...och kan säga att jobba med sånna fingrar är heller inte en hitt...

hmm ja ska inte komma 09:30 till shell den här gången:yoparty

:D DET sa du minnsan inte NÅ om att du var ute i god tid föragången :D

Last edited:
Finns viss risk att jag dyker upp på åkningen om allt löser sig
men kan tyvärr inte hänga med på kvällen.
//Heli

Å fan, har du en sån. Du är en riktig BIF:are du...sånt gillar jag :bow
Jag har haft en skitgammal TIK tröja, en riktig raritet, men tyvärr är den försvunnen :(

För några år sedan gjorde jag & några polare till mej, entré till en träff, iförd våra matchtröjor utanpå stället.

Coooooooolt.... :2cool

har till och med varit på Kvarnen med BIF tröjja.......sätter krydda på livet att utmana lite ibland :yoparty

Så där ja. Då jag tvättade hojen igår, så hotar SMHI med regn i helgen, med start redan idag.

Dock så skulle det sätta igång vid 12 tiden först, så om vi kör som vi tänkt & sen håller vi oss i den riktningen där det ser som ljusast ut, ska vi prova på det??

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra