Tjejkörning 8/9

Tjena brudar,
Nu e jag här igen å stör :yoparty

Jag kommer att jobba denna lördag fram till 15. Så beroende på hur länge ni tänkte köra och vart så hänger jag gärna på. Chefen va inte lätt å flörta med denna gång :mad: såna där ungar som ska passas, ni vet :va

Du STÖR väl inte !!! :) Du får väl helt enkelt dra ett sms till nån av oss som är med o kör o se vart vi är när du slutar, och forhoppningsvis kan du joina oss !!! :)

Tjena brudar,
Nu e jag här igen å stör :yoparty

Jag kommer att jobba denna lördag fram till 15. Så beroende på hur länge ni tänkte köra och vart så hänger jag gärna på. Chefen va inte lätt å flörta med denna gång :mad: såna där ungar som ska passas, ni vet :va

:huvet Sikken dum chef, men vi får väll se till att tösen kan vara med resten av dagen då :) :yoparty

Jag ska med å åka 8/9:
1. Kakan
2. Morsan1
3. Ullis
4. Prillan (fast jag tänkte KÖRA )
5. Jenny
6. Cultress
7. Izah
Jag vill förfesta hos Kakan:

1: Kakan (jag har ju inte nå större val då de är i mitt hem de händer )
2. Ullis
3. Prillan
4. Jenny
5. Cultress
6. Izah
Jag kommer till Patricia!! :

1. Kakan
2. Uliis
3. Prillan
4. Jenny
5. Cultress (hon väljer inte själv heller )
6. Izah

Å Charmis, klart du ska me, sms bara så löser vi det!!!

Jag ska med å åka 8/9:
1. Kakan
2. Morsan1
3. Ullis
4. Prillan (fast jag tänkte KÖRA )
5. Jenny
6. Cultress
7. Izah

Jag vill förfesta hos Kakan:
1: Kakan (jag har ju inte nå större val då de är i mitt hem de händer )
2. Ullis
3. Prillan
4. Jenny
5. Cultress (plus Bihang då han ska leka chafföööör. Hihi)
6. Izah

Jag kommer till Patricia!! :
1. Kakan
2. Uliis
3. Prillan
4. Jenny
5. Cultress (hon väljer inte själv heller ) (plus Bihang, se listan ovan)
6. Izah

Skriv upp bihanget du ! ;)

Ska vi bjuda killarna att de FÅR komma till Patricia oxå ?
I en ny tråd lixom ?

Ja, jag VET att de kan läsa här o VET att vi ska dit men ni hajjar va...........:D

Bihanget uppskrivet både till Kakan o till Patricia. Han är så illa tvungen då han fick mig att flytta ut till skogen (läs Tumba) så han får leka chafför.
Jenny skulle du ta med bihang oxå??? Blir lite trist för Robban att vara ensam bihang annars???
El äh vadå. Vi sätter peruk på han så blir det inga problem. *asg*

Vi kan väl bjuda in lite fler killar för kvällen till Patricia i alla fall??? Alltid kul med lite killar i alla fall. Haha

Last edited:
Ja vet inte de va ju just de där med kakan till bagarn men ja ska kolla:tummenupp

Anledningen till att jag vill veta är hur många de är som behöver ha en adress så dom hittar hem till mej :D

Haha. Jag behöver oxå veta din adress så jag hittar dit. *asg*
*ligger ner på golvet o skrattar så tårar sprutar*
*lugnar ner sig o kommer på att ingen fattar hennes interna skämt förutom Kakan*:tungan :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan

Haha. Jag behöver oxå veta din adress så jag hittar dit. *asg*
*ligger ner på golvet o skrattar så tårar sprutar*
*lugnar ner sig o kommer på att ingen fattar hennes interna skämt förutom Kakan*:tungan :tungan :tungan :tungan :tungan :tungan

:D Ja du behöver ju karta också eftersom du ALDRIG vare här förut :rolleyes: :tungan

Självklart kommer jag inte.....för som vanligt lyckas ni lägga det på en tävlingshelg.

Att tant Yasha inte ska med på körningen har med att göra att allt hon såg på en tjejkörning en gång i tiden var alla andras :arsele .
Nu kommer hon skylla i från sig på att hon satt på en sporthoj och så vidare. Men vi alla vet ju att en sporthoj är snabb, eller hur Yasha :tungan

En tjejkörning vi gjorde stod min hoj mer stilla än vad den gör i garaget. Det var tanka, fika, röka hela tiden.

Ja ja, jag har i alla fall några bankörningar kvar i år som kommer bli kanon, så ni får köra utan mig denna gång med. Kanske jag kommer nästa år om det inte infaller på racehelger då med :tungan

Självklart kommer jag inte.....för som vanligt lyckas ni lägga det på en tävlingshelg.

Att tant Yasha inte ska med ... *följt av en massa blaj*
Himmel, Liwa, vilket j-a skitsnack. Det var 3 år sedan, det kan ha hänt en del sedan dess och om jag ska med eller inte vet du väl inget om?!? :va

Oavsett hur bra/dålig jag är på att köra hoj, är jag tyvärr alldeles för medveten om vad som kan hända så jag håller ett tempo som känns lämpligt. Speciellt när jag kör ute i trafiken. Sorry flikkor, men jag ligger gärna sist så ni slipper känna er stressade av en stoppkloss.

Hoppas ni får en trevlig tävlingshelg, vi kommer troligtvis ha kul på körningen, oavsett hastighet. :pannkyss

(...låter lite grinig, jag vet, men jag blir så trött på snack om hur fort man kör när vi pratar om gatkörning. Jag kanske har blivit gammal och trött bara, men jag står för det, sorry...)

Last edited:
Himmel, Liwa, vilket j-a skitsnack. Det var 3 år sedan, det kan ha hänt en del sedan dess och om jag ska med eller inte vet du väl inget om?!? :va

Oavsett hur bra/dålig jag är på att köra hoj, är jag tyvärr alldeles för medveten om vad som kan hända så jag håller ett tempo som känns lämpligt. Speciellt när jag kör ute i trafiken. Sorry flikkor, men jag ligger gärna sist så ni slipper känna er stressade av en stoppkloss.

Hoppas ni får en trevlig tävlingshelg, vi kommer troligtvis ha kul på körningen, oavsett hastighet. :pannkyss

(...låter lite grinig, jag vet, men jag blir så trött på snack om hur fort man kör när vi pratar om gatkörning. Jag kanske har blivit gammal och trött bara, men jag står för det, sorry...)

Öhh, skitsnack, näää. Men nu har du nog tappat humorn idag. Måste vara tillfälligt (hoppas jag) för jag vet inte själv hur många gånger du drivit om samma sak själv.

Läste i ett tidigare inlägg att du troligen inte skulle med så det var det jag baserade på att du inte skulle med.....

Jo det är inte farten avgör en tur, för med tanke på hur kul vi haft men farten ibland inte ens funnits så är det som sagt att bevisa att farten är inte allt.

Ryck upp dig tant, jag är snart tant jag med ju :D

Öhh, skitsnack, näää. Men nu har du nog tappat humorn idag.
Ja, det kanske är så. Tappad humor är inte så bra... :va Men någon kanske hittar den och kan återlämna den. Om den är intakt kan jag kanske uppbringa någon form av hittelön. :krama

Ja, det kanske är så. Tappad humor är inte så bra... :va Men någon kanske hittar den och kan återlämna den. Om den är intakt kan jag kanske uppbringa någon form av hittelön. :krama

Vad är hittelönen??? Kanske värt att leta upp den åt dig :tummenupp

:pannkyss

Fan Yasha, är du bakis idag med? Elle är det bara på mej det håller i sej i två dagar :confused:
Jädrans kräftor, vet i fan om de inte dopas nuförtiden :rolleyes:

Last edited:
Fan Yasha, är du bakis idag med? Elle är det bara på mej det håller i sej i två dagar :confused:
Jädrans kräftor, vet i fan vad de inte dopas nuförtiden :rolleyes:
Erkänner jag ALDRIG!!! :näsblod Igår var jag inte körbar, jag bangade Tuvängen. Idag var jag på Rörken faktiskt, men det var f-n inte mer än så... :gnissla Man är för gammal helt enkelt och det där med tequilarejs på lördag kan ni fetglömma. :arsele

:yoparty jag kan dela med mej av min braiga hummor :tungan
Och tant och jag kan tävla om vem som kör saktast :) sakta är bra för då lever man dagen efter också :tuttar Eller till kvällen så man kan supa alla andra under bordet och fota dom mmmoohhhaaahhhaaa :D :gnissla

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph