Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

BAR 54 ni måste för f******n skoja med mig!

Du har tur du & jag har också tur...plus att Izah har tur. För hade jag inte haft turen att få låna Izahs hoj, då hade inte Izah haft turen att kunna åka sin hoj...fast bakpå mej. Om hon nu skulle ha sån otur att hennes arm inte skulle orka styra hojen ut på en tur.

Gud vilken jävla tur vi har då......:D

Edit: hoppas vi får tur med vädret nurå.

Edit 2 : Fia skall plockas upp av oss Izah, så du får styra in mej på rätt spår då vi är på väg.

Vilken tur jag har att de finns en TIKare med vett!

Fia hämtas upp de e inga problem, vi skall detssutom hämta upp Vanda å Lotta på Gullmars.

Update på arm, som de känns nu blir de bakpå, bara så att du vet.:tuttar
Så kan jag gnida mig mot dig lite sådär liderligt....:tuttar :D

Last edited:
Hmm....jag som inte har nån koll alls på ställen i Shlm har bara hört talas om Golden Tits....eller nåt?

Är det något att hänga i granen, eller får folk inte ha jeans eller kavaj med t-shirt inunder där heller??

Eller, har vi spikat något??

Golden hits här helt okej ställe... :D
dock så är kön utanför något i hästväg när klockan börjar närma sig elva typ... O att vi skulle komma ifrån Kakan innan det är nästan totalt uteslutet... Haha

Hmmm... Ukrainsk vodka i frysen och dunk i plural, SKA ni överhuvudtaget till stan eller är den långa diskussionen om ställen bara spam:va Jag som jobbar hade tänkt stoppa i mig lite mat och sen möta upp er på whatever ställe ni nu lyckas enas om.. ska det ta halva natten så åker jag hem istället, måste jobba söndag också :huvet

...Jag som jobbar hade tänkt stoppa i mig lite mat och sen möta upp er på whatever ställe ni nu lyckas enas om.. ska det ta halva natten så åker jag hem istället, måste jobba söndag också :huvet
AJ tink it vill bi bäst to gå till Kakan's plejs! Jag shoppar så vi får MAGGAN hemma helt enkelt! :krama

Sorry darling, not gonna happen, jag åker inte till söderort för att sen åka tillbaka till stan för att sen åka norrut hem. :fakta (inte ens för Maggan):pannkyss

Jaja, du ska se att vi hittar på något bra till slut. DU kommer inte undan. Norrut ska jag också se'n juh, fast inte riktigt samma norrut som du. *hehe*

Sorry darling, not gonna happen, jag åker inte till söderort för att sen åka tillbaka till stan för att sen åka norrut hem. :fakta (inte ens för Maggan):pannkyss

Du får väl slänga iväg ett sms om du e på ett schyst hak där det finns vackra, villiga samt företrädesvis unga män, då kommer jag på stört lixom!!:tuttar

Du får väl slänga iväg ett sms om du e på ett schyst hak där det finns vackra, villiga samt företrädesvis unga män, då kommer jag på stört lixom!!:tuttar

Självklart kära du, men i min ålder är "företrädelsevis unga män" ett ganska vitt (vidt) begrepp :tungan villiga brukar väl inte va så svårt, och vackra... tja, ta me en plunta med det där Ukrainska guldet så :tuttar

Självklart kära du, men i min ålder är "företrädelsevis unga män" ett ganska vitt (vidt) begrepp :tungan villiga brukar väl inte va så svårt, och vackra... tja, ta me en plunta med det där Ukrainska guldet så :tuttar
Till dig eller till honom?!? :va Typ sup till jag blir snygg! :rofl Eller, vänta... *tar en sup till* nope, du är inte snygg än... :arsele

E´ru på eller e´ru gnällig?:D
Shit, fröken, jag är ALDRIG gnällig, så...! :slicka

(fy, jag tycker det där är den äckligaste smileyn på hela SH...)

I min ålder är alla män yngre, en 50 centilter av vodka så e till å me jag vacker, villig? Vem bryr sig läs bloggen nej betyder inget i dessa samanhang!

Syns i morgon tjejer!! Då e jag åka bak på slinka........cooooolt!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti