Värdelöst.muppiga klädsel regler och lite förstort för att vi inte ska tappa bort varandra![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Värdelöst.muppiga klädsel regler och lite förstort för att vi inte ska tappa bort varandra![]()
Du har tur du & jag har också tur...plus att Izah har tur. För hade jag inte haft turen att få låna Izahs hoj, då hade inte Izah haft turen att kunna åka sin hoj...fast bakpå mej. Om hon nu skulle ha sån otur att hennes arm inte skulle orka styra hojen ut på en tur.
Gud vilken jävla tur vi har då......
Edit: hoppas vi får tur med vädret nurå.
Edit 2 : Fia skall plockas upp av oss Izah, så du får styra in mej på rätt spår då vi är på väg.
Update på arm, som de känns nu blir de bakpå, bara så att du vet.![]()
Så kan jag gnida mig mot dig lite sådär liderligt....![]()
![]()
Oj oj......![]()
Vísste väl att du skulle gilla det....
Har handlat en dunk vin så nu skall vi värma på gammalt hederligt norrlandsvis!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...fulkärring.
Å som jag sa, så har jag med mej en dunk oxå. Kommer vi längre än till garaget hos dej tro![]()
AJ tink it vill bi bäst to gå till Kakan's plejs! Jag shoppar så vi får MAGGAN hemma helt enkelt!...Jag som jobbar hade tänkt stoppa i mig lite mat och sen möta upp er på whatever ställe ni nu lyckas enas om.. ska det ta halva natten så åker jag hem istället, måste jobba söndag också![]()
AJ tink it vill bi bäst to gå till Kakan's plejs! Jag shoppar så vi får MAGGAN hemma helt enkelt!![]()
Sorry darling, not gonna happen, jag åker inte till söderort för att sen åka tillbaka till stan för att sen åka norrut hem.(inte ens för Maggan)
![]()
Sorry darling, not gonna happen, jag åker inte till söderort för att sen åka tillbaka till stan för att sen åka norrut hem.(inte ens för Maggan)
![]()
TANTGODIS!!!Du får väl slänga iväg ett sms om du e på ett schyst hak där det finns vackra, villiga samt företrädesvis unga män, då kommer jag på stört lixom!!![]()
Du får väl slänga iväg ett sms om du e på ett schyst hak där det finns vackra, villiga samt företrädesvis unga män, då kommer jag på stört lixom!!![]()
Till dig eller till honom?!?Självklart kära du, men i min ålder är "företrädelsevis unga män" ett ganska vitt (vidt) begreppvilliga brukar väl inte va så svårt, och vackra... tja, ta me en plunta med det där Ukrainska guldet så
![]()
Shit, fröken, jag är ALDRIG gnällig, så...!E´ru på eller e´ru gnällig?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |