Tjejkörning 6/9-08 (Stockholmssnurren)

:rolleyes: Tanteliten spamar loss ser jag :tungan

Men hur mycke ska NI dricka igentligen då ????? :gnissla Ska jag boka badkaret åt er 3 eller bir de 4:a :lol

:rolleyes: Tanteliten spamar loss ser jag :tungan

Men hur mycke ska NI dricka igentligen då ????? :gnissla Ska jag boka badkaret åt er 3 eller bir de 4:a :lol
Alltså, tant Betsy kommer ju inte till dig, men man måste ju räkna med att få plats med godis också= minst 4! :mattias

Nu ska det spammas lite mindre. Hoppas ni har kul på snurren imorgon, min hoj får stå kvar på verkstaden, så hittar ni på något utan hoj är det bara att slänga iväg ett sms. Syns hos Kakan imorgon kväll. :krama

Ska jag ändra tillbaka till Aladdin ?

Såhär svara de på när jag frågar om klädkod:

Hej

Hel och ren inga sneakers.

Mvh

Aladdin

Såååååååååååååååååå det är väl inte så farligt......skriver ut o tar med......:rolleyes:

Last edited:
För mig spelar det ingen roll, jag orkar inte tjafsa och går dit jag vill när vi varit hos Kakan. Välj ett ställe dit ni tror att andra eventuelt vill gå för att träffas...

:va nu försöker tant vara viktig med stora och konstiga menings fomer :lol

Men du går dit jag pekar i morgon :lol

Ja på lördag samlas vi Kl;10.30 (senast)vid rapidos klubbstuga för start.
http://www.rapido.se/info/info.php4?id=226 där hittar ni info om lördagen och även hur ni hittar dit.
Var inte sen vi åker så fort vi fått allt och glöm inte jämna pengar för startavgiften.

Ja kvällen kommer att övergå från mitt enkla hem till Aladdin

Last edited:
:näsblod pga höft smärtor så kanske jag inte åker med i morgon. Då får ni ta hand om skåningen ;) :D

Jo de kan ju vara bra om ni tankar upp med mat innan ni kommer till mej :) så jag slipper lägga alla i badkaret :lol

Jag har PMat mitt nr till Kakan och Prillan ifall jag kommer vilse i morrn bitti, tror inte det, brukar mest komma vilse på landet. Men ifall det händer.

Vi drar kl. 10 från skogis om nån vill åka med därifrån. Men det endast om ok väder..

Vi drar kl. 10 från skogis om nån vill åka med därifrån. Men det endast om ok väder..

Dit vi ska ligger väl i närheten, så jag åker väl till skogis först. Ses där, och klart att det bara måste vara fint väder. För det vill jag.

:näsblod MEN hallllllååååå varför är det sssåååå gråttt ute :(

Å vi ska inte plocka upp Fia, för det blir en omväg......eller nåt :rolleyes:

*lokalsinnet är i vanlig ordning ur funktion*

Haha! Exakt, bra där! Men jag bor inte i Skogis. Men det är på vägen till Gullmars från Izah. Kom förbi där straxt innan 10.

Vädret ser ju bra ut in mot stan.. Eller? Söderut är det sådär.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul