Nä, jag håller inte med. Iofs tycker jag att det är ens skyldighet att kämpa om man har barn tillsammans för då är det inte bara man själv man har att ta hänsyn till. Och har man varit tillsammans länge och man har mycket fint ihop är det klart att man ska försöka "kämpa". Men inte till vilket pris som helst. Till vilken nytta? Om det inte funkar är det väl bättre att gå vidare. Det finns nån som man passar perfekt med, det är jag säker på. Sen har ju alla sina fel å brister å det får man leva med. Men träffar man nån med en egenhet man vet att man inte kommer kunna leva med är det lika bra att gå vidare. Tyvärr. Det finns fler. Och det är ju det man lär sig med åren, att veta vad man vill ha, vilken typ man passar ihop med. När man är yngre vet man inte riktigt vad man letar efter och då blir det lätt att man håller kvar vid varann. Nu vet man ju mer vad man är ute efter och kan snabbare avgöra om det är nåt att satsa på eller inte. Och då blir det lätt att man byter partner ofta. Så att folk är singlar eller byter partner ofta är ju helt naturligt lite högre upp i åldrarna. Men sen smäller det till och man är fast