Tjejjer???????????

Polly skrev:
....:

Fram tills man hittar sin drömpartner så går man tyvärr igenom mycket tråkigt, men jag lovar, det är värt alla jobbiga stunder när man till slut hittar rätt.. Då fins det plötsligt inga problem i världen! :banana :förblindadavkärleksmajli

Det är det jävliga. Med såna otroliga vinster så måste man satsa mycket. Gör ont som fan när det skiter sig... men man får bita ihop och komma igen.

Tjejer....

Ja Tjejer ja....
Ja jag säga vad man vill om dom men...dom e inte som andra grabbar i alla fall!
Jaaa... vore det inte för det sexuella då...ja då skulle man faen i mej gifta se me en kille! ja faen de skulle man!

Å sen....Ja så kunde man ju va "Otrogen" dårå! Jaaa jag tror inte att Han Skulle misstycka heller!

Eller....... :banana
:hihi

Chrille skrev:
Det är det jävliga. Med såna otroliga vinster så måste man satsa mycket. Gör ont som fan när det skiter sig... men man får bita ihop och komma igen.

tyvärr alldeles för många som tycker det är för jobbigt att komma igen... de vet hur jävla ont det gjorde förra gången o vägrar riskera att må så dåligt igen... hörde att det finns över 2 milj singlar i sverige det är beklagligt... där har vi problemet med att det finns för lite lägenheter... skulle vi få 1% av dessa att flytta ihop skulle bostadsbristen va ett minne blott

peuter skrev:
tyvärr alldeles för många som tycker det är för jobbigt att komma igen... de vet hur jävla ont det gjorde förra gången o vägrar riskera att må så dåligt igen... hörde att det finns över 2 milj singlar i sverige det är beklagligt... där har vi problemet med att det finns för lite lägenheter... skulle vi få 1% av dessa att flytta ihop skulle bostadsbristen va ett minne blott

Nej, det ska inte behöva vara lösningen. Om jag vill ha en lägenhet i den stad jag vill bo i så ska jag inte behöva köa i 5-6 år för att sen få en trång etta. Bygg fler plejs och gör det i mängder.
Det är nyttigt att bo själv(tills man nått den gräns jag trillat över och hatar det över allt annat).

Det där med att pojken ska betala eller tjejen: Res ner till Grekland/Italien eller så och gå på restaurang. Killen får notan och så ÄR det.
Sitter man i en bar och snackar med en brud o beställer så frågar bartendern vad tjejen ska ha. Han frågar dig som kille - du ska betala=självklarhet.
Man kan inte skämmas mer om man låter tjejen betala där nere. Det finns inte.

Klart att det e kul att bli bjuden på bio, fast de tjejer jag bjudit i år har inte ens svarat så man börjar undra(?) :D Fast skulle din tjej vilja bjuda dig ute så hade jag då betalat med hennes pengar, inte att hon hade betalat - nixpix.

750RR

peuter skrev:

Vårt moderna samhälles största lögn - Myten om den lyckliga singeln. Vi 70-talister kommer bli ett märkligt j-a gäng med 40-åringar.

JockeMekk skrev:
Ja Tjejer ja....
Ja jag säga vad man vill om dom men...dom e inte som andra grabbar i alla fall!
Jaaa... vore det inte för det sexuella då...ja då skulle man faen i mej gifta se me en kille! ja faen de skulle man!

Å sen....Ja så kunde man ju va "Otrogen" dårå! Jaaa jag tror inte att Han Skulle misstycka heller!

Eller....... :banana
:hihi

Jag förstår dig. Män har ju så mycket gemensamt. Ni kan kissa stående. Ni kan skriva erat namn i snön rätt lätt. Ni kan låtar toalettringen vara uppfälld.
Ni kan krafsa er på pungen i tid och otid.
Är väl inge fel på det sexuella med en karl? Man vänjer sig rätt fort tror jag.. :rolleyes:

Chrille skrev:
Vårt moderna samhälles största lögn - Myten om den lyckliga singeln. Vi 70-talister kommer bli ett märkligt j-a gäng med 40-åringar.

visst jag håller med klart det inte finns många lyckliga singlar... fast vissa har ju valt det av fri vilja

Bikerbitch skrev:
Jag förstår dig. Män har ju så mycket gemensamt. Ni kan kissa stående. Ni kan skriva erat namn i snön rätt lätt. Ni kan låtar toalettringen vara uppfälld.
Ni kan krafsa er på pungen i tid och otid.
Är väl inge fel på det sexuella med en karl? Man vänjer sig rätt fort tror jag.. :rolleyes:

Christian - jag kan meddela att nio bokstäver kräver sin man att få till i snön. När man är tillräckligt nödig för att få till det så hinner man inte stå där o finlira....

peuter skrev:
visst jag håller med klart det inte finns många lyckliga singlar... fast vissa har ju valt det av fri vilja

I början är det nog ett val, men sen fastnar man lätt.

Chrille skrev:
I början är det nog ett val, men sen fastnar man lätt.

största felet folk gör är att de ger upp alldeles för lätt i dag.. minsta motgång och man säger jag skiter i det här jag går på krogen och hittar nån ny... visst i brevskrivarens fall är det ju uppenbart att han ska dumpa henne som hon beter sig men folk får skärpa till sig lite tycker jag

Chrille skrev:
Christian - jag kan meddela att nio bokstäver kräver sin man att få till i snön. När man är tillräckligt nödig för att få till det så hinner man inte stå där o finlira....

Är du inte lite väl gnällig nu?
Jannica. Det är 7 bokstäver och jag kan inte stå speciellt upprätt om jag skulle försöka skriva mitt namn...vi får väl skriva med något annat då..1gång månaden iaf.. :3freak

peuter skrev:
största felet folk gör är att de ger upp alldeles för lätt i dag.. minsta motgång och man säger jag skiter i det här jag går på krogen och hittar nån ny... visst i brevskrivarens fall är det ju uppenbart att han ska dumpa henne som hon beter sig men folk får skärpa till sig lite tycker jag

Självklart är det så. Intressant att se 30-åringar byta partners som om de fortfarande gick på högstadiet.....

Chrille skrev:
Självklart är det så. Intressant att se 30-åringar byta partners som om de fortfarande gick på högstadiet.....

Ja det är patetiskt... när vi pratar om detta blir jag mer o mer övertygad om att jag ska kämpa för henne jag tycker så mycket om... vi har strulat i över 15 månader nu fram och åter men varje gång dras vi åter till varandra... måste ju betyda något

peuter skrev:
Ja det är patetiskt... när vi pratar om detta blir jag mer o mer övertygad om att jag ska kämpa för henne jag tycker så mycket om... vi har strulat i över 15 månader nu fram och åter men varje gång dras vi åter till varandra... måste ju betyda något

För att vara värst då - Min nuvarande flickvän har jag trånat efter i flera år. Det har bara tagit en j-a tid för henne att förstå att jag är mannen i hennes liv.

DET har varit en märklig j-a situation kan jag berätta....

Chrille skrev:
För att vara värst då - Min nuvarande flickvän har jag trånat efter i flera år. Det har bara tagit en j-a tid för henne att förstå att jag är mannen i hennes liv.

kanske ska va lite svårt och inte alltid så lätt... känns det rätt e det ju bara att köra på och se hur det går...

Chrille skrev:

Tror jag det, 40-åringar som pinkar sitt namn i snön kan inte vara så eftertraktade. :rolleyes: :D

/A

Rundningsmärke skrev:
Tror jag det, 40-åringar som pinkar sitt namn i snön kan inte vara så eftertraktade. :rolleyes: :D

/A

Nej , men trettioåringar!

40 tidigare i tråden kom sigg av att jag tror inte det är förrän vi blir lite äldre som vi kommer märka hur skadade vi 70-talare har blivit av den här singelnojan.

peuter skrev:

Nä, jag håller inte med. Iofs tycker jag att det är ens skyldighet att kämpa om man har barn tillsammans för då är det inte bara man själv man har att ta hänsyn till. Och har man varit tillsammans länge och man har mycket fint ihop är det klart att man ska försöka "kämpa". Men inte till vilket pris som helst. Till vilken nytta? Om det inte funkar är det väl bättre att gå vidare. Det finns nån som man passar perfekt med, det är jag säker på. Sen har ju alla sina fel å brister å det får man leva med. Men träffar man nån med en egenhet man vet att man inte kommer kunna leva med är det lika bra att gå vidare. Tyvärr. Det finns fler. Och det är ju det man lär sig med åren, att veta vad man vill ha, vilken typ man passar ihop med. När man är yngre vet man inte riktigt vad man letar efter och då blir det lätt att man håller kvar vid varann. Nu vet man ju mer vad man är ute efter och kan snabbare avgöra om det är nåt att satsa på eller inte. Och då blir det lätt att man byter partner ofta. Så att folk är singlar eller byter partner ofta är ju helt naturligt lite högre upp i åldrarna. Men sen smäller det till och man är fast :kär

Polly skrev:
Nä, jag håller inte med. Iofs tycker jag att det är ens skyldighet att kämpa om man har barn tillsammans för då är det inte bara man själv man har att ta hänsyn till. Och har man varit tillsammans länge och man har mycket fint ihop är det klart att man ska försöka "kämpa". Men inte till vilket pris som helst. Till vilken nytta? Om det inte funkar är det väl bättre att gå vidare. Det finns nån som man passar perfekt med, det är jag säker på. Sen har ju alla sina fel å brister å det får man leva med. Men träffar man nån med en egenhet man vet att man inte kommer kunna leva med är det lika bra att gå vidare. Tyvärr. Det finns fler. Och det är ju det man lär sig med åren, att veta vad man vill ha, vilken typ man passar ihop med. När man är yngre vet man inte riktigt vad man letar efter och då blir det lätt att man håller kvar vid varann. Nu vet man ju mer vad man är ute efter och kan snabbare avgöra om det är nåt att satsa på eller inte. Och då blir det lätt att man byter partner ofta. Så att folk är singlar eller byter partner ofta är ju helt naturligt lite högre upp i åldrarna. Men sen smäller det till och man är fast :kär

Polly Polly kan bara skratta åt dig... Nej jag tror defenitivt inte att folk som kommer upp i åldern byter partner oftare bara att de blir mycket mer kräsna ju mer åren går... de vänjer sig att leva själva sen så blir det svårt att hita nån för att man anpassat sig till ett visst mönster där en annan parner inte är inräknad... sen ska vi ju skilja på att gå på dejt och att byta partner det är ju stor skillnad där... mnen visst detta skulle vi säkert kunna diskutera i all oändlighet..
Jag själv tänker då fortsätta att kämpa i ett förhållande om jag tror på det men visst självklart känns det bara fel så ska man väl släppa och gå vidare

Polly- Är det inte tvärtom? Att äldre människor stannar kvar i ett förhållande medan det är de yngre som byter partner oftare?
Jag har under 3 år inte bytt partner ofta, betyder ju inte att jag inte vet vad jag vill utan att jag faktiskt har hittat pojkvänner att trivas med.

Let me know ifall jag har missförstått ditt inlägg.

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna