Tjejfest

Clueless

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2005
Hoj
Honda cbx 400 -82 Den funkar ;-)
Ska ha tjejfest hos mig i gbg nästa lördag dvs den 21 från kl 20!! Ju fler tjejer ju roligare!! Skicka PM om ni är sugna samt ev hur många ni blir=)

åååå fan& jag och cbrsannis skall te trollhättan (eller va de udevalla) å jobba den kvällen *många fula ord*

hoppas ni donnor får riktigt skoj *avis*

Attans att det skulle bli den helgen.. :(
vi i apstoll som hade snackat om att vi skulle samlat ett gäng.. men det kommer fler gånger.. :)
Jag e på nästa gång.. festa för oss med :yoparty

Clueless har PM!
Ingen tjejfest utan en kille att utnyttja menar jag!:tummenupp
Ska forsoka komma ivag tidigare sa jag kan vara dar runt 21!

Behöver ni en strippa?

Är det ok om jag skickar hemaderssen te mig me pm ...för du gör väl privat shower?

Du kan väl va gullig å skicka me lite lättklädda bilder och tidigare meriter....
samt prislista ;)

kan du balansera en öl på huvet samtidigt som du kan skriva alfabetet me tungan anses som ett+ ;)

:drool

Får jag replay me ett :finger på denna får jag skylla migsjälv:tungan

Är det ok om jag skickar hemaderssen te mig me pm ...för du gör väl privat shower?

Du kan väl va gullig å skicka me lite lättklädda bilder och tidigare meriter....
samt prislista ;)

kan du balansera en öl på huvet samtidigt som du kan skriva alfabetet me tungan anses som ett+ ;)

:drool

Får jag replay me ett :finger på denna får jag skylla migsjälv:tungan

Neee..ja skojsa lite bara...ha det kul ändå. :D

Freestyle: Självklart gör vi det=)

C@rro & CBR sannis: Suger fett att ni ska iväg & jobba då!! Va är det jobb förresten? Vi får se till att busa en annan dag=)

rBy & Jk=SWE= : Jag tar mig friheten att ge C@rro uppdraget att välja ut den bästa strippan så ni får PM:a henne med diverse meriter ;-)

Miss_Orchidee: Jooo klart du ska komma=) Behöver ju inte stanna hela natten & ju fler tjejer ju roligare, verkar vara hyfsat lugnt hittills & har jag otur så måste jag oxå jobba dagen efter =)

Nytt datum

Da party är numera flyttat till lördagen den 28 april istället....

.....å sorry till killen i svart med svart rygga med ngn äppel logga på och en röd hoj som jag....med min sjukt smidiga folkabuss ngt igår

bra beslut:tummenupp
synd att de e anderstorp den helgen.... då missar man ju söndagen..

eller om ni e sugna kan man ju hyra en stuga jämte så kan man både kolla hoj å supa *vi bodde i kanon stugor där för en 3 år sedan nått*

Freestyle: Självklart gör vi det=)

C@rro & CBR sannis: Suger fett att ni ska iväg & jobba då!! Va är det jobb förresten? Vi får se till att busa en annan gång

fråga inte mig vad vi ska hitta på, jag e helt lurad av carro..vet bara att det väldigt lättklätt utvik i Trollhätta för speedparts på nån silvrig saab som gäller.. haha...:tuttar får se om det blir några blder man kan med att visa...
men fest den 28 låter lockande :yoparty

fråga inte mig vad vi ska hitta på, jag e helt lurad av carro..vet bara att det väldigt lättklätt utvik i Trollhätta för speedparts på nån silvrig saab som gäller.. haha...:tuttar får se om det blir några blder man kan med att visa...
men fest den 28 låter lockande :yoparty

:D Tror inte sanna vill se sprit mer i sitt liv

Nja spec lättklätt var de inte.. så bilder kan man lägga ut men tyvärr har jag bara lipz bilder än (nattklubbens vi jobba på) speedparts e nog betydligt roligare:näsblod

Vi jobbade mellan 20 & 23 efter det hällde dom i oss sprit så de hette duga och sanna följde nog alla klubbens budord till punkt å pricka, spec de man inte kommer ihåg har inte hänt & man kan inte mer än göra bort sig:tummenupp

på dom 3 timmar som återstod till klubben stängde lyckades hon me...

Få i sig sjukt mycket sprit..
Ramla av bardisken rakt på ägaren av utställnings bilen´s flickvän :yoparty
Hällde grogg på bartendern
Skälla ut chefen (dock ej obefogat)
Fick mig utslängd från hotellrummet

Jag nöjde mig me lite mildare saker som moona på bardisken å lite sånt iaf:tungan

Sen spydde hon några gånger på vägen hem idag:zpy

Bifogat

• DSC07514.jpg
    DSC07514.jpg
    84.7 KB · Visningar: 166
  • DSC07580.jpg
    DSC07580.jpg
    81.9 KB · Visningar: 331
  • DSC07651.jpg
    DSC07651.jpg
    98.4 KB · Visningar: 309
  • DSC07654.jpg
    DSC07654.jpg
    74.7 KB · Visningar: 245
  • DSC07551.jpg
    DSC07551.jpg
    46.2 KB · Visningar: 253
  • Bild 123.jpg
    Bild 123.jpg
    114.4 KB · Visningar: 284
jag tar fullt ansvar för vad jag gjort hehe.... men ska man festa ska man göra det ordentligt.. hela vägen :yoparty
Hade ju kul under tiden.. En ny dans på bardisken e man ju inte främmande för..

:D Tror inte sanna vill se sprit mer i sitt liv

Nja spec lättklätt var de inte.. så bilder kan man lägga ut men tyvärr har jag bara lipz bilder än (nattklubbens vi jobba på) speedparts e nog betydligt roligare:näsblod

Vi jobbade mellan 20 & 23 efter det hällde dom i oss sprit så de hette duga och sanna följde nog alla klubbens budord till punkt å pricka, spec de man inte kommer ihåg har inte hänt & man kan inte mer än göra bort sig:tummenupp

på dom 3 timmar som återstod till klubben stängde lyckades hon me...

Få i sig sjukt mycket sprit..
Ramla av bardisken rakt på ägaren av utställnings bilen´s flickvän :yoparty
Hällde grogg på bartendern
Skälla ut chefen (dock ej obefogat)
Fick mig utslängd från hotellrummet

Jag nöjde mig me lite mildare saker som moona på bardisken å lite sånt iaf:tungan

Sen spydde hon några gånger på vägen hem idag:zpy

*haha* grymma bilder!! Verkar va ett kul jobb!! "Mina" hockeykillar hade älskat er ;-)

När drar ni till Anderstorp då? Ska ni köra eller festa?

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu