Tjejfest

Bira fixat... men bardisken glömde jag.... men ni kommer väl ändå ? :D

de e nog lika bra utan, så man slipper slå ihjäl sig när man vurpar ner:tungan

*haha* grymma bilder!! Verkar va ett kul jobb!! "Mina" hockeykillar hade älskat er ;-)

När drar ni till Anderstorp då? Ska ni köra eller festa?

Åker väl ner lör....festa gör vi på kvällen:fyllisar

När börjar kalaset och vart bär de av sen e de utgång eller?
(men nu börjar man bli kräsen så måste ha ett ställe me stabil bardisk:tungan )

Last edited:
Hmmm en inkräktare på damernas heliga kväll:näsblod

Vilken tid och vart ? skall vi va hemma eller blir de utgång sen och vart isf ?helgen nalkas dags att börja planera transport av damer fram å tebax te götet:tuttar

Hmm inget bestämt än huruvida det blir utgång eller inte, men det går att hålla öppet!! De flesta av mina tjejer är rätt lugna så kan behöva ngn att härja lite med:-)

2901912 Hojta när du snickrat klart :fyllisar
om de står öl på den är vi där blixtsnabbt:yoparty

Snickra klart den å ställ dit några bira så kommer vi:yoparty
Bygg den stadigt, ja får alltid hålla fast bardiskarna övverallt så dom inte ska ramla... fyfan vilka skitbyggen, men det syns bara när man druckigt öl/grogg eller massor med Tequila :va :)

Jag jobbar kväll imorgon till 22 inne på subway på linnegatan, men ja hänger gärna på ut sen på kvällen, men jag är bara 20 så jag kommer inte in övverallt...

ja tar festkläder med mig till jobbet så kommer ja direkt efter ja är klar där. Vart ska jag då? och hur finklädd får ja lov att va?

jag vill ha killar med :yoparty singel föfan ;)

2904981 *haha* grymma bilder!! Verkar va ett kul jobb!! "Mina" hockeykillar hade älskat er ;-)

När drar ni till Anderstorp då? Ska ni köra eller festa?
Ta med hockeykillarna :hoppa :)

Last edited:
Bygg den stadigt, ja får alltid hålla fast bardiskarna övverallt så dom inte ska ramla... fyfan vilka skitbyggen, men det syns bara när man druckigt öl/grogg eller massor med Tequila :va :)

Jag jobbar kväll imorgon till 22 inne på subway på linnegatan, men ja hänger gärna på ut sen på kvällen, men jag är bara 20 så jag kommer inte in övverallt...

ja tar festkläder med mig till jobbet så kommer ja direkt efter ja är klar där. Vart ska jag då? och hur finklädd får ja lov att va?

Du har pm:n!!

Hmm inget bestämt än huruvida det blir utgång eller inte, men det går att hålla öppet!! De flesta av mina tjejer är rätt lugna så kan behöva ngn att härja lite med:-)

hehe härja säger du.... vilken tur att de är sånt som carrosar gör bäst:tuttar
om vi går ut vilket ställe e bäst att härja på där nere i götet?

Finklädd va e de?:va
blomman ditt kåta helvette, det finns väl hångelvänliga saker på krogen frågan e ju bara vilken man skall välja så man inte blir utslängd...
du får komma på en krog å bju dit sh pojkarna så blir de både tjejfest å hångelkalas för dig:tummenupp

Last edited:
2913924 hehe härja säger du.... vilken tur att de är sånt som carrosar gör bäst:tuttar
om vi går ut vilket ställe e bäst att härja på där nere i götet?

Finklädd va e de?:va
blomman ditt kåta helvette, det finns väl hångelvänliga saker på krogen frågan e ju bara vilken man skall välja så man inte blir utslängd...
du får komma på en krog å bju dit sh pojkarna så blir de både tjejfest å hångelkalas för dig:tummenupp
Ska vi dansa eller supa sittandes?

Ja tycker valand men det är inte säkert ja kommer in där :3freak Men vi kan väl mötas utanför valand kl 23.30 så hinner ja hem och snygga t mig efter jobbet? och kommer vi inte in där kan vi ju gå nån annanstans i så fall :)

och grabbar, möt oss där :yoparty :banana

Ska vi dansa eller supa sittandes?

Ja tycker valand men det är inte säkert ja kommer in där :3freak Men vi kan väl mötas utanför valand kl 23.30 så hinner ja hem och snygga t mig efter jobbet? och kommer vi inte in där kan vi ju gå nån annanstans i så fall :)

och grabbar, möt oss där :yoparty :banana

Är valand bättre än Excet?? Låter som en bra plan & klart de släpper in dig=)

Låter som jag kan behöva en carro då=) Kanske jag kan komma undan med lite röra härhemma om det mest är förfest:D

2914057 Är valand bättre än Excet?? Låter som en bra plan & klart de släpper in dig=)

Låter som jag kan behöva en carro då=) Kanske jag kan komma undan med lite röra härhemma om det mest är förfest:D
Ligger ju mitt emot varandra så det kvittar väl? vi kan ju bara knata över i så fall :)

Men gå INTE in utan mig för då kommer jag verkligen inte in :mattias

kommer hockeykillarna? :snuskblommansmiley

Va fan!!

Blir ingen "leksaksvisning" men vi får väl hitta på en egen:yoparty

Vore ju en bra ide att sammanstråla med grabbarna sen;)

Är valand bättre än Excet?? Låter som en bra plan & klart de släpper in dig=)

jag känner knappt te nått av ställerna har bara vart på valand 1 gång men då jobba jag, så inte läge att ta reda på röjfaktorn...

bara de inte e en massa "fint folk" på stället så kostymnissar e jobbiga

å blomman jag skall ringa micke å se va han gör ikväll så kan du springa och försöka locka me han

- Om farbrorn följer med in i buskarna skall farbrorn få en öl ( citat av blomman (miss orkide) ):D

2914102 jag känner knappt te nått av ställerna har bara vart på valand 1 gång men då jobba jag, så inte läge att ta reda på röjfaktorn...

å blomman jag skall ringa micke å se va han gör ikväll så kan du springa och försöka locka me han

- Om farbrorn följer med in i buskarna skall farbrorn få en öl ( citat av blomman (miss orkide) ):D
Ahahahaha *asg, ikväll blir en kul kväll... ja känner det på mig :)

ikväll blir det kortkort

RING han :tummenupp

jag känner knappt te nått av ställerna har bara vart på valand 1 gång men då jobba jag, så inte läge att ta reda på röjfaktorn...

*haha* hur många farbröder får man för en dunk:D Ställena ligger rätt tätt så vi lär hitta ngt utan kostymsnobbar!!

C@rro & co ni kan la slå en pling när ni har koll på tid etc!! I need a drink!

*haha* hur många farbröder får man för en dunk:D Ställena ligger rätt tätt så vi lär hitta ngt utan kostymsnobbar!!

C@rro & co ni kan la slå en pling när ni har koll på tid etc!! I need a drink!

Göttans här förbereder man sig för fullt, fejkbrännan påsmetad lösnaglarna e på och fejktuttarna varsamt upphängda.... ( de e så illa som de låter ingen vill se mig på morgonen :roll)
slår en pling när de börjar bli på g å kameran e laddad

och för säkerhets skull sätter jag ut denna redan nu :notme:yoparty

En dunk säger du då blir dom ju apfulla och då vet vi ju hur användbara dom e sedan :D

Göttans här förbereder man sig för fullt, fejkbrännan påsmetad lösnaglarna e på och fejktuttarna varsamt upphängda.... ( de e så illa som de låter ingen vill se mig på morgonen :roll)
slår en pling när de börjar bli på g å kameran e laddad

och för säkerhets skull sätter jag ut denna redan nu :notme:yoparty

En dunk säger du då blir dom ju apfulla och då vet vi ju hur användbara dom e sedan :D

Men satan...jag har inte ens duschat än...:D Hoppas ni är partyglada :D Får göra en snabbfix *hehe* ring eller sms:a då ni e på väg. Är själv med grabbarna nu, men de ska snart iväg.

Ha det så kul ikväll cheyor :fyllisar.

Lycka till med raggen :hihi.

Men hörru, C@rro rädda festen, vad skulle världen göra utan henne?? Men Pinky...vilken ursäkt har du för att utebli ikväll?? Tur Pyschan vet att lyda order!!

Vart var min inbjudan?

Jag hade dock annat för mig igår kväll :tuttar.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu