blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
nä ok dåBikerbitch skrev:Vardå? Har aldrig sett en kalender med karlar i som ålar sig över hojarna. Men så sitter jag säkert inte och söker på samma sidor som dig Danne![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nä ok dåBikerbitch skrev:Vardå? Har aldrig sett en kalender med karlar i som ålar sig över hojarna. Men så sitter jag säkert inte och söker på samma sidor som dig Danne![]()
igentligen fattar jag inte vad tråden handlar om riktigt.. husabrudarna var ju hur fina som helllllllst, varför hör inte ``jag gillar sittkissare`` av sig till tex husa och säger att det är förjävligt osv att dom låter snygga tjejer stå vid deras montrar vid mässan.Firefly skrev:Ah vilken härlig stämning... Det finns inget som går upp mot "vilda västernmentalitet"...
*duckar för flygand flaskor, bord och stolar...*
Bikerbitch skrev:Att frysa=styva bröstvårtor. Säljer mer till folket vetdu
Det finns redan så mycket kalendrar med nakna tjejor så det räcker ju. Nu är det dags för killarna. Där har vi jämlikheten![]()
vissa skulle behöva ett rått *****blom skrev:igentligen så tycker jag nog faktisk att Blondie,rejvis och jag är idialiska. tre killar som gillar söta tjejer, tror att syss är sugen på oss alla tre men lite blyg.
benrangel skrev:Om jag skulle föra i bevis att det inte var så som du antar, vad skulle du då ha för förklaringsgrund till att ett antal personer tycker att det känns ganska så förlegat med lättklädda montertjejer?
ja visst var det härligtMr. Red skrev:okej, jag kanske är en gammeldags barbar, men om jag ska gå till en monter för att kolla så möts jag hellre av en snygg tjej än av muskelberget Greger... därför är det väl ganska logiskt att montertjejer används? sen får dom gjärna ha kläder på sig också, var inte där men av bilderna var det smakfullt(tycker det var skitsnyggt)![]()
Jag fattar inte heller... Nån la upp en tråd med bilder på montertjejer från mässan, sen börjar folk flippa... Suck.blom skrev:igentligen fattar jag inte vad tråden handlar om riktigt.. husabrudarna var ju hur fina som helllllllst, varför hör inte ``jag gillar sittkissare`` av sig till tex husa och säger att det är förjävligt osv att dom låter snygga tjejer stå vid deras montrar vid mässan.
Bo_jahn skrev:Så, tillbaka till ämnet:
Mer bilder tack!!!!
På så många som olika monterbrudar som möjligt, ur så många vinklar som möjligt.
Bikerbitch skrev:Wolfskin: Ah, så det var därför du betedde dig lite konstigt när vi pratade i lördags?![]()
trevligt istället??? Det var ju det vi gjorde innan vissa kom in i samtaletNexor skrev:Ravetrancer; du tycker inte att du trycker ner folk lite väl mkt nu? Även om du själv kanske inte vill det så får iaf. jag och säkert många andra den uppfattningen.... Sluta tjaffsa nu allihopa och prata om nåt trevligt istället!![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |