jag tror att det ekar här inne..Solid snake skrev:Touché![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag tror att det ekar här inne..Solid snake skrev:Touché![]()
Luckygirl skrev:jag tror att det ekar här inne..
haha.. okej du fick mej.. *ramlar till marken*Solid snake skrev:Mm, det låter: rejs, rejs, rejs.
Luckygirl skrev:Tack för komplimangen.. du vågar juh inte ens visa din fula mula på bild så![]()
Luckygirl skrev:haha.. okej du fick mej.. *ramlar till marken*
Luckygirl skrev:hahaha.. marilyn manson.. okej.. gå in på lunar Jennizzz.. där kan du juh berätta för henne att jag "snott" hennes bild å så.. tror att hon blir jätte arg..
kul.. isf så förstår jag att du inte har din riktiga bild framme.. =PMarkus skrev:Jo då, här är en. Jag känner mig ganska attraktiv faktiskt, tycker inte du det?
Luckygirl skrev:kul.. isf så förstår jag att du inte har din riktiga bild framme.. =P
haha.. nä okej håll du dej till bingolotto å lokalbingot i stället..Markus skrev:Jag är inte medlem där, jag tror det riktar sig till en annan målgrupp än min (läser heller ej Kamratposten längre).![]()
det var du som sa det inte jag.. är man rasse bara för att man tycker att någon är ful?Markus skrev:Vadå, är du rasse eller?![]()
Luckygirl skrev:haha.. nä okej håll du dej till bingolotto å lokalbingot i stället..
Luckygirl skrev:det var du som sa det inte jag.. är man rasse bara för att man tycker att någon är ful?
okej.. då borde du vara det med..
nääe vad händer.. funderar på att dra till gtb nu.. hälsa på killen lite.. han tror att han är odödlig så han har fått ta konsekvenserna av att tro att det är häftigt med höga farter.. (om du nu förstår varför jag tar säkerhet först)Solid snake skrev:Aaa, *tihi* titta *fnizz* *ZtJäRnOr öVeRaLlt* =)
![]()
ajjemensan i den här hålan finns Norrbys bingo!! jag kan faktiskt inte säga vem det är.. nån komiker eller nått.. precis som duMarkus skrev:Du vet inte vem han på bilden är va? På riktigt alltså?![]()
Luckygirl skrev:nääe vad händer.. funderar på att dra till gtb nu.. hälsa på killen lite.. han tror att han är odödlig så han har fått ta konsekvenserna av att tro att det är häftigt med höga farter.. (om du nu förstår varför jag tar säkerhet först)
Luckygirl skrev:ajjemensan i den här hålan finns Norrbys bingo!! jag kan faktiskt inte säga vem det är.. nån komiker eller nått.. precis som du![]()
var det skrivet till dej kanske? nja jag vet inte.. men jag säger bara hoppas att det inte händer med dej för då hade jag faktiskt på riktigt tykt synd om dej.. stackare.. man skojar inte om sånt alls..Markus skrev:*Noterar*
hepp nene..Markus skrev:Nej han sitter i riksdagen för nsf, trodde ingen hade missat det.Sorry.
![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |