Tjejer och självförtroende.

Isprinsessan

Behöver kärlek...
Gick med
26 Dec 2006
Ort
Malmö typ
Hoj
Jagar mitt körkort...
Mmmmm...måste hålla med om det där...men hur kul har man i en relation då på en skala....:confused: Det mesta bygger på respekt tror jag och att man har en del gemensamma nämnare, intressen...Är säker något av det svåraste som finns d här med relationer....Men en sak e SÄKER....
Det finns inte "Det bästa sättet" Det finns bara "Ditt bästa sätt"

Ride on...

Ge o ta....Ge o ta....Ge o ta....hela tiden...hahahaha
Tillägg; En del tjejer vill ha just det macho och "skiter i allt" hos en kille. Men då är de oftast rätt korkade och alldeles för självupptagna och vem fan vill ha en sådan tjej?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2879293 Bästa tipset jag kan ge är att du lär känna bruden först, visa vem du är m.m.
Har funkat för mig, och jag satsar endast på brudar som håller minst ett par månader annars kan man lika gärna betala för skiten ju, om det bara är sexet man vill ha asså. Men det löser sig till slut ska du se :tummenupp



Haha, men finns det ärligt nåt bättre än att komma hem efter en dags åkande och komma hem och kasta sig i sängen med sin brud?
Jag kommer inte på nåt härligare iallafall :)
Ja men kruxet som sagt är ju att det är smått omöjligt att lära känna nån om man inte får tummen ur röven och vågar va sig själv eller vad man ska säga...
 

Isprinsessan

Behöver kärlek...
Gick med
26 Dec 2006
Ort
Malmö typ
Hoj
Jagar mitt körkort...
Seriöst så är det där hur jag brukar va enligt alla men allt blir stelt och tillgjort såfort jag träffar nån tjej som jag inte känner (så länge hon inte hamnar i "inte aktuellt" lådan direkt)

fast det är klart definiera skiter i allt?

Med skiter i allt menar jag nog....faaan d e svårt för mej med, men jag e ju tjej så jag kan bara vinkla det från mitt synsätt...men ungefär så här:
E du med???
Han lovar en massa som han inte håller, flörtar hej vilt fast hans tjej är med, e nonchig ibland vänner, gör narr åt sin tjej, passar inte tider, Säjer sällan komplimanger, låtsas som om "passar det inte så kan jag få vilken annan j...a brud som helst"....o dessutom kommer oduschad till utsatt dejt...HUGA....Respektlös helt enkelt..
Svårt att skriva så på komando...men lite ditåt...alltså från min tanke, säjer inte att d e så för alla...
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Hej! Det är en balansgång det där, man ska inte vara för nonchalant heller inte vara för på när man träffar någon, det svåra är ju att känna av läget. Man go for it man kan ju bara få nej. Jag har mycket lättare att ta första steget om det är vilt främmande jag aldrig behöver se mer om jag får ett nej. Kompisars kompisar är svårare, tycker jag. Lycka till. annars vill du vara avslappnad och låta nån lära känna dig för den du är och inte hur du ser ut så anmäl dig till nån dajting sajt, dajta lite och bli varm i kläderna.
Kram
 

Bananen

Guest


Haha, men finns det ärligt nåt bättre än att komma hem efter en dags åkande och komma hem och kasta sig i sängen med sin brud?
Jag kommer inte på nåt härligare iallafall :)

Ja faktiskt. Duscha är jävligt gött när man kommer hem efter en hel dag på hojen.
Haha. nä visst har det sin charm att ha tjej. helt klart.
Tyvärr har det varit för mycket av att välja mellen hojen och tjejen!! jag valde hojen. hehe
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2879329 Med skiter i allt menar jag nog....faaan d e svårt för mej med, men jag e ju tjej så jag kan bara vinkla det från mitt synsätt...men ungefär så här:
E du med???
Han lovar en massa som han inte håller, flörtar hej vilt fast hans tjej är med, e nonchig ibland vänner, gör narr åt sin tjej, passar inte tider, Säjer sällan komplimanger, låtsas som om "passar det inte så kan jag få vilken annan j...a brud som helst"....o dessutom kommer oduschad till utsatt dejt...HUGA....Respektlös helt enkelt..
Svårt att skriva så på komando...men lite ditåt...alltså från min tanke, säjer inte att d e så för alla...
Fattar vad du mennar. Nope stämmer inte på mig, tror jag.

2879342 Hej! Det är en balansgång det där, man ska inte vara för nonchalant heller inte vara för på när man träffar någon, det svåra är ju att känna av läget. Man go for it man kan ju bara få nej. Jag har mycket lättare att ta första steget om det är vilt främmande jag aldrig behöver se mer om jag får ett nej. Kompisars kompisar är svårare, tycker jag. Lycka till. annars vill du vara avslappnad och låta nån lära känna dig för den du är och inte hur du ser ut så anmäl dig till nån dajting sajt, dajta lite och bli varm i kläderna.
Kram
dajtingsite=muppets

Ända jag vet som raggat upp något därifrån är en polares farsa, han (54) hon(18), hans son (17)

men vafan kan väll testa..
 
Last edited:

brorzan

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Ort
hemma
Hoj
Hornet 600 -99
Nu är väl inte jag världens Don Juan, men vi är ju iaf i ungeför samma ålder. Pallade inte heller läsa alla inlägg. Men jag måste bara säga att jag inte fattar varför du känner nåt behov av att träffa nån tjej du inte känner? Visst, massor av tjejer är jättesöta men jag känner iaf inget större sug efter att få prata med dom. Jag sätter mycket högre värde på tjejer som ja redan känner genom skolan typ. För mej krävs de lite tid för att ja ska känna lööööv. eller mycket tid faktiskt. Jag e ganska blyg av mej men när ja träffar rätt tjej går det av sej själv.

/mackan på väg att bli jättekär
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Ända jag vet som raggat upp något därifrån är en polares farsa, han (54) hon(18), hans son (17)

men vafan kan väll testa..
Vänd på steken: Du kan ju alltid träffa en milf...
 

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Nu vill jag inte sno trådskaparens åska men även jag har en liten fundering som jag gärna skulle vilja få lite insikt i.

Har någon av er haft det problemet att alla nya tjejer man träffar känns bleka i jämförelse med ens ex? Jag har aldrig haft svårigheter att charma tjejer, men de få tjejer som verkar lovande till en början blir väldigt snabbt grova besvikelser och det endast för att man vet att det finns en tjej där ute som har _allt_. Faktum är att dessa nya tjejer inte alls är så tokiga, men det är svårt att nöja sig med en BMW när man kört Maybach innan. Handen på hjärtat, man kan ju inte byta ner sig, eller?:huvet

Hur kommer man förbi det? Är det tiden som är enda lösningen?:va
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
...
Har någon av er haft det problemet att alla nya tjejer man träffar känns bleka i jämförelse med ens ex?
...
Så du har helt enkelt inte kommit över exet än?
 

Dominator-Rocks

Guest
Kör Hoj ett par år till och strunta i damerna så skall du se att det löser sig:tummenupp
 

kalajs

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2007
Ort
hemma
Hoj
jomenvisst !
Kanske en klen tröst, men se dig om på ICA, jobbet, skolan, etc etc, (nåja, kanske inte skolan just), och inse hur många "äldre" som har stabila förhållanden, som pratar om att de ska "hem till kärringa" och fan vet vad. (Nåja, iaf på industrigolven). I en sådan situation kommer med största sannolikhet du själv/jag själv hamna så småningom vi också, så att känna behovet av att skynda dit så mycket som möjligt tycker jag helt enkelt inte man behöver göra. Visst, det var inte detta du frågade om, och visst - det ÄR kul att träffa tjejer, men med detta inlägg kanske jag iaf kan få någon vilsen med-människa därute på något bättre humör ? :)

Sedan finns det väl egentligen inte så mkt att säga, svårt att ge egentliga råd. Att helt enkelt visa lite jävlar-anama-takter, och intala sig själv i att faktiskt ta steget och våga, är helt enkelt det som behövs i de flesta fall. Låter simpelt, och kan vara jättesvårt, men det är egentligen allt som behövs, mer behöver man inte komplicera situationen. Människor har en tendens att överanalysera, och grubbla över saker som egentligen inte spelar någon som helst roll, så även jag. Kan man sluta med detta, har man kommit en bra bit på vägen. Detta är faktiskt ett av ganska, i mitt tycke, få lägen där uttrycket "ryck upp dig" kan appliceras på ett korrekt sätt. Där är bara du själv som sätter upp hindrena. Jag är inte heller så jäkla "framåt" alltid, (tvärtom till naturen), men då jag känner av det själv, har jag helt enkelt lärt mig att "skita i hålla-tillbaka-känslan", och köra på ändå. Funkar utmärkt i egentligen alla grejer, och det bästa är att det i 90% av fallen är jättelätt när man väl struntat i "håll-tilbaka-känslan", och bara "flyter med", för att uttrycka mig lite småfjantigt.

Sedan är det även en gammal klyscha, men det verkar vara sant att de flesta, (iaf vettiga), tjejer träffas av en ren slump, när man minst anar det.. :tuttar
 

FLAGEL

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
CBR600F och gammal Kawa!
Bita i det sura äpplet och lära sig "mystery method" samt slanta upp 16500:- för en helgs seminarium, tror det ska ingår sargning på kvällen också med instruktör.

http://www.themysterymethod.com/ProgramSchedule.aspx

Sitter och läser hans bok nu, mest bara för att se om det är 90% bullshit som jag tror.


ps. du kommer aldrig hitta någon förrän du "ger upp" då försvinner desperatstämpeln du har i pannan... Först då brukar det lösa sig... :rolleyes: ds.

Det där stämmer otroligt bra för övrigt. Bra tips. :)
 
Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Man gör aldrig "bort sig" när man får ett nej. Man gör bort sig när man inte vågar ta chansen! Tjejer gillar att kunna berätta i efterhand hur romantiskt initiativrik du var när du "raggade". Hur kul är det att återberätta att ni träffades aspackade på något ställe, knullade första kvällen och vaknade på morgonen utan att komma ihåg något?

Är du intresserad av en tjej så visa det. Att hålla på och fjömsa runt som en amatör och vela tar bara tid, ork och pengar från dig.
 

Berrkan

Alltid är nått paj
Gick med
23 Jan 2005
Ort
Lycksele
Hoj
Aprilia Falco
Är det inte "Mystery" som har skrivit Spelet. Läs den boken. Tror han heter Niel Strauss om jag inte minns fel.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top