Tjejer kan inte meka?

Äh! Det går fort bara man sätter igång. Jag har ju varit tvungen att jobba :skrämd bl.a. på helgerna, men är man bara dedikerad ska det inte vara några probs. Möjligen blir Dolly gul på kuppen.

Macho Woman skrev:
Äh! Det går fort bara man sätter igång. Jag har ju varit tvungen att jobba :skrämd bl.a. på helgerna, men är man bara dedikerad ska det inte vara några probs. Möjligen blir Dolly gul på kuppen.
Det är just igångsättningen som måste till, man kan inte prata ihop hojen, seså jalla ner till garaget och sätt fart nu :fatta!

ser fint och välbehövligt ut! Specielt ramen där. Borde göra detsamma, men jag ska sälja na till sommarn så blir nog inte av endå! :)

GSXR1100R skrev:
Lill gixxern ligger fortfarande i lådor :7peta MW

vaddå gixxern ? Det är ju bara en gixx.
Fast den är inte död, den vilar bara lite :)
vila sig i form är ju ett vinnande koncept.

Tom skrev:
vaddå gixxern ? Det är ju bara en gixx.
Fast den är inte död, den vilar bara lite :)
vila sig i form är ju ett vinnande koncept.
Tänk om MW kunde skruva lika bra som hon :fyllisar

GSXR1100R skrev:
Tänk om MW kunde skruva lika bra som hon :fyllisar

Det kan hon. Hon tycker bara att :tuttar :fyllisar :zpy är roligare än att skruva. Prioritering kallas det.

Jähnny! Nu får du ta ur tummen ur din lavemangfyllda röv och sätta fart. Jag kan komma med folkpilsner och hejja på!

Geiger skrev:
Härligt!! :tummenupp Dags at spendera några timmar i garaget då. :)
Klart att tjejer kan meka!!! Vet en som rev isär en Vovlo B-18 motor bara för att "se" hur det såg ut, och fick ihop det!(skulle nog inte jag klara...)

Freppa skrev:
Det kan hon. Hon tycker bara att :tuttar :fyllisar :zpy är roligare än att skruva. Prioritering kallas det.

Jähnny! Nu får du ta ur tummen ur din lavemangfyllda röv och sätta fart. Jag kan komma med folkpilsner och hejja på!
MW klarar av att ta isär precis vad som helt, men hon får aldrig ihop det igen.

Tjejer kan...not :7peta

Back