Tjejer kan inte meka?

Macho Woman skrev:
Klart jag kan få ihop den. Problemet är att jag inte har försökt. Jag har prioriteringsproblem. Jobbet och skolan och dejting och sådant. :näsblod

Ge fan i finskakurserna så ska du nog finna (:hihi) tid.

McB skrev:
Ge fan i finskakurserna så ska du nog finna (:hihi) tid.

Det går inte. Jag måste kunna prata med Ahonen och Hautamäki med rätt backhoppningstermer... :fatta! Förresten är det dejtingen som tar mest tid. Sabla parrelationer! Man borde lägga ner, but I just can't help myself. :brinnerup Prio ett just nu är en gammal tenta. Sedan ska jag skruva. Promise.

Last edited:
Macho Woman skrev:
Det går inte. Jag måste kunna prata med Ahonen och Hautamäki med rätt backhoppningstermer...

Det enda du behöver kunna är "rasta mutta", samtidigt som du med en menande blick pekar nedåt.

Förresten är det dejtingen som tar mest tid. dejting säger du! :va skruva ihop delarna så kan vi dejta ! på hoj :tummenupp

McB skrev:
Det enda du behöver kunna är "rasta mutta", samtidigt som du med en menande blick pekar nedåt.

Om du vill glänsa kan du fråga; "Päivä mitä fruttilainen!?"

(nu ska ni få se på finska.. jävlarimig)

kalja perkel
hirvenvittu
MUSTA HERNE :hihi
herne aivo
satana makkara poika
pärsä

fan va griiim jag e ibland.. stavar som en get å minnet sviker ibland..

annars kan man ju gå med i "föreningen för finlandsförnekelse"

Macho Woman skrev:
Det går inte. Jag måste kunna prata med Ahonen och Hautamäki med rätt backhoppningstermer... :fatta! Förresten är det dejtingen som tar mest tid. Sabla parrelationer! Man borde lägga ner, but I just can't help myself. :brinnerup Prio ett just nu är en gammal tenta. Sedan ska jag skruva. Promise.
Va va det jag sa, du får aldrig ihop liket igen, sälj kartongerna på blocket.

:pannkyss

Macho Woman skrev:
Det ska bli en R1. :hihi Äh, det är gammalt skrot och därför behandlar jag det som gammalt skrot, dvs. Suzuki GSX400E, årsmodell -82.

Med orginalblinkersar från en R1:a, inte att förglömma.

Back