Macho Woman skrev:Klart jag kan få ihop den. Problemet är att jag inte har försökt. Jag har prioriteringsproblem. Jobbet och skolan och dejting och sådant.![]()
Ge fan i finskakurserna så ska du nog finna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Macho Woman skrev:Klart jag kan få ihop den. Problemet är att jag inte har försökt. Jag har prioriteringsproblem. Jobbet och skolan och dejting och sådant.![]()
McB skrev:Ge fan i finskakurserna så ska du nog finnahihi) tid.
Förresten är det dejtingen som tar mest tid. Sabla parrelationer! Man borde lägga ner, but I just can't help myself.
Prio ett just nu är en gammal tenta. Sedan ska jag skruva. Promise.Macho Woman skrev:Det går inte. Jag måste kunna prata med Ahonen och Hautamäki med rätt backhoppningstermer...
McB skrev:Det enda du behöver kunna är "rasta mutta", samtidigt som du med en menande blick pekar nedåt.
Gustav1 skrev:Om du vill glänsa kan du fråga; "Päivä mitä fruttilainen!?"
Gustav1 skrev:Om du vill glänsa kan du fråga; "Päivä mitä fruttilainen!?"

heimdal skrev:annars kan man ju gå med i "föreningen för finlandsförnekelse"
Va va det jag sa, du får aldrig ihop liket igen, sälj kartongerna på blocket.Macho Woman skrev:Det går inte. Jag måste kunna prata med Ahonen och Hautamäki med rätt backhoppningstermer...Förresten är det dejtingen som tar mest tid. Sabla parrelationer! Man borde lägga ner, but I just can't help myself.
Prio ett just nu är en gammal tenta. Sedan ska jag skruva. Promise.

Biker_boy skrev:får man fråga damen vad det är för en hoj?
Äh, det är gammalt skrot och därför behandlar jag det som gammalt skrot, dvs. Suzuki GSX400E, årsmodell -82.Macho Woman skrev:Det ska bli en R1.Äh, det är gammalt skrot och därför behandlar jag det som gammalt skrot, dvs. Suzuki GSX400E, årsmodell -82.
MrGooFy skrev:Med orginalblinkersar från en R1:a, inte att förglömma.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |