Tjejer! Intresseanmälan minimoto 4/12

Vilket minimotorace 4/12?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Har bubblat lite med betsy och funderar på om det kan vara intressant med minimotorace innan julbordet den 4/12?!?

Det finns lite olika varianter att välja på, beroende på hur många vi blir, men jag kör en poll på de varianter som är aktuella, så kan ni rösta och ha synpunkter.

Jag bokar in ett MellanGP preliminärt, räknar då kallt med att vi blir minst 10 st och då kostar det 450 kr/pers.

Pocket Bike Racing hemsida för de som vill gå in och titta på alternativen själva.

Anmäler sig till race:
1. Yasha
2. betsy
3. Prillan ?
4.

Edit: OBS! Rejsandet är söder om Sthlm, Tullinge närmare bestämt!

Last edited:
Anmäler sig till race:
1. Yasha
2. betsy
3. Prillan ?
4. RR-Nerden Jenny

Jag vill komma! Har aldrig kört minimoto och kommer antagligen att köra av folk i varje kurva, men det är väl sådant som är kul, eller? :crash

1. Yasha
2. betsy
3. Prillan ?
4. RR-Nerden Jenny
5. Zandra

Här e en till som aldrig provat Minimoto men det blir säkert minst lika kul som vi hade på skogskörningen. :tummenupp
Känns ju oxå ganska bra att det inte finns så mycket lera o djupa diken i den här sporten :D

1. Yasha
2. betsy
3. Prillan ?
4. RR-Nerden Jenny
5. Zandra
6. Kikka

Anmäler härmed sambon som tjatat om pocketbike hela hösten.
Den här gången är det väl jag som får stå på sidan av och filma.

Jag är intresserad :hoppa
men omständig som man är så måste man kolla av först bla bla bla bla.
//Heli

EDIT: Vilka tider gäller i så fall?

Attans också hinner inte göra könsbytet innan ni ska köra så man kan vara med! :D Tyvärr är jag kass på att filma en försök få någon att filma racet. Vore roligt att se. :)

Snäääääääääääääääälla nån ge mig ett nytt jobb. Jag hatar att jobba två lördagar på raken och missa allt roligt :4skrika :gråta

Är intresserad men vetta attans om jag kan hantera en så liten ska utan å skada mej själv :lol
gokart är jag någorlunda på i alla fall......vad är det som gäller när man ska köra mini då?

Kakan skrev:
Är intresserad men vetta attans om jag kan hantera en så liten ska utan å skada mej själv :lol
gokart är jag någorlunda på i alla fall......vad är det som gäller när man ska köra mini då?
Vadå gäller? :va Du ska vara där, sätta på dig en hjälm och annan skyddsutrustning som tillhandahålls och trycka ihop dig med fotsulorna mot hojen och ryggen som en ostbåge och försöka hålla dig på hjulen samtidigt runt hel abana, helst flera varv! :hihi

Hojen väger typ 20 kg, så eventuella skador brukar åsamkas av dig själv eller medförare, varvning sker av stoppklossar och rejs är obligatoriskt! :D

Vad mer vill du veta? :)

:tummenupp låter himmlans kul å få knögla ihop sej som en ostbåge och se hur många varv man kan ta sig runt....jag gissar att hänger jag med så är de mej ni ser ligga ner mäst :lol finns stöd hjul för oss nybörjare :lol

Yasha skrev:
Vadå gäller? :va Du ska vara där, sätta på dig en hjälm och annan skyddsutrustning som tillhandahålls och trycka ihop dig med fotsulorna mot hojen och ryggen som en ostbåge och försöka hålla dig på hjulen samtidigt runt hel abana, helst flera varv! :hihi

Hojen väger typ 20 kg, så eventuella skador brukar åsamkas av dig själv eller medförare, varvning sker av stoppklossar och rejs är obligatoriskt! :D

Vad mer vill du veta? :)

Kakan skrev:
....jag gissar att hänger jag med så är de mej ni ser ligga ner mäst :lol finns stöd hjul för oss nybörjare :lol
Nää.. du får paddla med fötterna eller ena handen... :D

Och jag har sett ZandrA på endurohoj, så det ska bli spännande att se vem som kravlar mest... Ska vi ha vadslagning? :tungan

1. Yasha
2. betsy
3. RR-Nerden Jenny
4. Zandra
5. Kikka
6. Heli

Trist Prillan... :(

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...