Tjejer! Intresseanmälan minimoto 4/12

Vilket minimotorace 4/12?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
1. Yasha
2. betsy
3. RR-Nerden Jenny
4. Zandra
5. Kikka
6. Heli
7. Liwa1
8. R1 Lisa (troligen - vet i veckan som kommer)
9. Ace N -Jaa va kuuul!
10. Räven (Jiiihaaaaa!!!)

Woohooo!! :banana Här ska köras! (Yasha, passa dig så jag inte prejar dig "som vanligt" :rolleyes: )

betsy skrev:
*hostskitsnackhost* Känns det bättre om vi säger att du inte är kompetent nog att vara med :va ;)

Det kan ni ju försöka med.
Ingen kommer gå på det eftersom ni e tjejer. Hur skulle ni kunna vara kompetentare än en kille? :fatta!

Lartes skrev:
Ingen kommer gå på det eftersom ni e tjejer. Hur skulle ni kunna vara kompetentare än en kille? :fatta!
:rofl Any day, any time, always and everywhere!!! :7peta

Låter helt klart intressant det här... ska bara kolla upp lite mer, har för mig att det var nått annat den helgen... :va hmmm återkommer...

Lartes skrev:

Nu gör vi så här för att rädda ert ansikte ju :hihi
Hur skulle du förklara för dina polare att du blev omkörd och frånåkt av ett gäng brudar på jättesmå hojar :7peta Nu slipper alla grabbar det problemet ;)

De skulle va skoj o följa med men de e ju ett projekt o ta sej dit, bor ju inte runt hörnet precis.. Skulle va kul o träffa andra tjejer med samma intresse (mc) för finns inte så många på den här ön.. Men ska kolla hur båt/flyg passar med jobbet så återkommer ja med besked..

flimmer skrev:
Låter helt klart intressant det här... ska bara kolla upp lite mer, har för mig att det var nått annat den helgen... :va hmmm återkommer...

Vilda skrev:
De skulle va skoj o följa med men de e ju ett projekt o ta sej dit, bor ju inte runt hörnet precis.. Skulle va kul o träffa andra tjejer med samma intresse (mc) för finns inte så många på den här ön.. Men ska kolla hur båt/flyg passar med jobbet så återkommer ja med besked..
:tummenupp Det är klart att ni ska med!!! :)

Jag ska med!! Jag ska med!!! :banana
Fast det vet ni ju redan, har en riktigt duktig sekreterare (Fnutten :kär) som ser till att jag kommer iväg på alla viktiga möten :hihi
Räknar med att ni kör bättre än killar gör... så man slipper bli påkörd den här gången :rolleyes:

Yasha skrev:
Har bubblat lite med betsy och funderar på om det kan vara intressant med minimotorace innan julbordet den 4/12?!?

Det finns lite olika varianter att välja på, beroende på hur många vi blir, men jag kör en poll på de varianter som är aktuella, så kan ni rösta och ha synpunkter.

Jag bokar in ett MellanGP preliminärt, räknar då kallt med att vi blir minst 10 st och då kostar det 450 kr/pers.

Edit: OBS! Rejsandet är söder om Sthlm, Tullinge närmare bestämt!

Är det inte bättre om ni kommer till mig och min tjejfest ist?

Jag lovar att det blir mycket roligare än att åka minimoto!

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...