Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yasha skrev:Håller vi tummarna för att det blir roligare hojväder imorgon?!?![]()
Funderar iofs att sätta på skogstofflorna på besten och sprätta lite grus och lera istället, men är det 11.00 vid McD i U Väsby imorgon också om luften är regnfri?![]()

Denna bebis införskaffades i februari i år!jP skrev:Hade inte du sålt hojen, ny?![]()
Hedas best står i mitt garage... 
kanske blir en ny tur i sommar
.
bikerwoman skrev:Nu drar jag till Gelleråsen en vecka så nu kan inte jag![]()

Mån-tis CSSSlappa skrev:Vad är de på Gelleråsen nu för evenemang, sm tävlingen/bikeweek var ju nu i veckan![]()
ja de hade jag tänkt, men nu ere spöregnYasha skrev:Imorgon är det Rörken, så då ska Tina visa upp sin nya bebis! Hoppas jag...![]()
Jag kommer med besten, första ggn på Rörken sedan 2003!![]()

ahaa, men kolla härå ba:Yasha skrev:Mån-tis CSS
Ons MCE-körning
Tor-fre RR-kurs med Johan Hellström och Tony Meijer
Lör Sön BKK med SMC Sthlm

Yasha skrev:Mån-tis CSS
Ons MCE-körning
Tor-fre RR-kurs med Johan Hellström och Tony Meijer
Lör Sön BKK med SMC Sthlm
TinaTjejen skrev:ahaa, men kolla härå ba:
Mån Rörken, (om regnet ger sig)
tors: ner till Kinnekulle
fre: Kinnekulle
lör: teorikurs m Racingworld
sön: Kinnekulle
![]()
om inte regngudarna tar å ger sig av på semester snart så blir jag...![]()
CSS = California Superbike SchoolSlappa skrev:Brukar ha rätt hyfsad koll men vad exakt är de där?![]()
haha, ahaYasha skrev:Men mitt svar var ju bara vad som hände på Gelleråsen en här veckan! Bikerwoman var ju borta hela veckan... *s* För övrigt kan jag tala om att den inte kom en droppe regn på Rörken ikväll!!!

Yasha skrev:RR-kursen = en 2-dagars kurs för dig som vill lära dig köra bättre, snabbare, mera på bana
BKK = Broms- och kurvkurs
Okej?![]()

Slappa skrev:Tinatjejen vad tror du om Fredag, smhi har sagt 2mm regn![]()

Hmm...Slappa skrev:Vilka är de som anordnar? Lite synd att man har missat de där, dom andra hade jag lite mer koll på![]()
Det skrev jag ju... BKK ordnas av SMC Sthlm och RR-kursen av Tony Meijer mfl... (www.mckursen.nu tror jag att adressen är)bikerwoman skrev:1479196Jag ska försöka tota ihop nåt...en runda norr om sthlm får det bli!
Orkar du tota ihop något i år? Skulle vara kul att få köra ihop med bara tjejer för en gångs skull.Polka skrev:2143577Orkar du tota ihop något i år? Skulle vara kul att få köra ihop med bara tjejer för en gångs skull.
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA