Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2. TRX:anbikerwoman skrev:Hej alla sporthojstjejer!
Förra året träffades vi vid ett par tillfällen och körde hoj bara vi tjejer![]()
Det var skitkul och jag gör gärna om det! Vet inte var ni håller hus allihop, ni kanske är på semester, men det är sällan som jag ser nån likasinnad ute på vägarna nuförtiden...
Ska vi ta en tur i Stockholmstrakten nån dag framöver? Vad tycker ni?
Skriv upp er om intresse finns:
1.Bikerwoman
står ju i Allt Om Mc, så de tror jag inte....Yasha skrev:Det är möjligt att det är det. Också!Men risken är nog att du blir ganska ensam...
![]()
TinaTjejen skrev:Näe, de e körning på Tuvängen NÄSTA lördag 30/7 väl?![]()
Tempot bestämmer du själv, det brukar bli en naturlig gruppindelning efter önskad fart *L* Ingen behöver köra vare sig fortare eller långsammare än man själv önskar.Ullis skrev:Vad är det för tempo som gäller då? Är inte så pigg på snigelfart men ändå ingen tokkörning......har noll koll på länet fortfarande.
Ttråkit för oss, KUL FÖR DIG!!!TinaTjejen skrev:blir ev inget åka för mig. möjligtvis med bil å släp å hämta nya hojen![]()
allt talar för en SV, om nu ER5 blir såld på fre, vilket det ser ut somYasha skrev:Ttråkit för oss, KUL FÖR DIG!!!Vad blev det?!? *nyfiken*
TinaTjejen skrev:allt talar för en SV, om nu ER5 blir såld på fre, vilket det ser ut som
Så blir det åka och pruta på några SV på lördag![]()
tack å tackduckie skrev:Klart du ska ha en SV! Jag hade innnan min SV en ER-5 i offroadutförande (KLE) så det naturliga steget är sen en SV.
Lycka till!
Yasha skrev:Ser det blött och mörkt ut inför morgondagen, flikkor? Vågar vi trotsa vädergudarna?För min del räcker det att bestämma det imorgon.
![]()
*DanTheMan* skrev:Jag e på direkt.
För att inte va helt i vägen lägger jag mig sist o kollar utsikten![]()
Söndagen funkar ju den med!bikerwoman skrev:Söndagen ser ju bättre ut enligt SMHI...
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |