Tjejer i garaget

KvalitetsMiffo skrev:
min syrra håller på och skruvar på sin moppe med gämna mellanrum villket gör att grabbarna i hennes ålder känner sig kränkta på nått sätt.. kan nån förklara det för mig????

Och var är bilden, nicket och telefonnumret till henne då? :1pajas

Jag tror på dig mw! :tummenupp

go get it tiger.

Nå får du ihop det där.

Jag rev min första cross när jag var 10, det enda sättet man lär sig på...

Hmmm jag tycker nog inte att jag har tillräckliga kunskaper för att våga airbruscha/motivlacka en hoj ännu ?

Jag tycker inte att du ska skriva macho på tanken , inte på den hojjen.
Hur hade du tänkt att måla den ? lämna in till en lackeringsfirma eller lacka själv med sprayburk ???? :)

fax skrev:
Hmmm jag tycker nog inte att jag har tillräckliga kunskaper för att våga airbruscha/motivlacka en hoj ännu ?

Jag tycker inte att du ska skriva macho på tanken , inte på den hojjen.
Hur hade du tänkt att måla den ? lämna in till en lackeringsfirma eller lacka själv med sprayburk ???? :)

Det finns ett tredje alternativ, lacka själv med riktig färgspruta :)

Tom skrev:
Det finns ett tredje alternativ, lacka själv med riktig färgspruta :)

Ja, och plasta in hela garaget (fast allt kommer ju bli färgdammigt ändå), vattna, fixa utsug, mask, värme och annat. Eller så kan man få tag i någon som är billig och bra med riktig utrusting :)

OLJEKYLD GSXR skrev:
Ja, och plasta in hela garaget (fast allt kommer ju bli färgdammigt ändå), vattna, fixa utsug, mask, värme och annat. Eller så kan man få tag i någon som är billig och bra med riktig utrusting :)
Toms garage tar väl en månad att röja ur alla grejor :D

App, app. Jag brukar kunna fixa det mesta. Vill man så går det. Det såg mörkt ut ett tag när det gällde att tömma Toms pärons garage, men efter ett antal lastbilsflak med skräp, så gick det faktiskt att komma åt golv och arbetsbänk.

Jag tror att jag kan allt jag vill. Jag försöker väl lacka. Det går nog fixa i ordning garaget till det också.

Förresten, tycker jag att ni klagar för mycket på min hoj. Kom med några konstruktiva förslag nu då. Om jag inte får några blir den kommiröd med hammare och skära!

Jag har gett det bästa förslaget hittils, till och med bifogat diverse bilder på aktuella färgsättningar. Det är bara sätta igång att slipa och spackla, går lite trögt tycker jag :7peta :7peta :7peta :7peta :7peta Nu ser du ju vad du gör i garaget också, efter att jag och mina kabelringar och lysrörsarmaturer var där :tomten Vad väntar du på?

Macho Woman skrev:
Förresten, tycker jag att ni klagar för mycket på min hoj. Kom med några konstruktiva förslag nu då. Om jag inte får några blir den kommiröd med hammare och skära!

Usch och fy! Något sånt får absolut inte ske, så jag ska genast sätta mig och mickla lite lackförslag. Blåa, kanske med lite... Hrm... Diskreta mönster i.

McB skrev:
Usch och fy! Något sånt får absolut inte ske, så jag ska genast sätta mig och mickla lite lackförslag. Blåa, kanske med lite... Hrm... Diskreta mönster i.
Gör dig inte till. Hammaren och skäran blir väl perfekt i din värld, din skiftarbetare *brrrrr*

Inga förslag?? Kolla på mitt förslag och tänk olika färger. Tadaaa!!

Då kan du dessutom lacka allt i en färg och sen dekaltrimma resten. Ska du lacka själv så behöver det inte vara seriösare än så.

Chrille skrev:
Inga förslag?? Kolla på mitt förslag och tänk olika färger. Tadaaa!!

Då kan du dessutom lacka allt i en färg och sen dekaltrimma resten. Ska du lacka själv så behöver det inte vara seriösare än så.
Va vi somtrodde du gillade Kommiröd med gul stjärna/skära, upp till kamp emot kapitalismen.

/S.Talin

valmers skrev:
Gör dig inte till. Hammaren och skäran blir väl perfekt i din värld, din skiftarbetare *brrrrr*

Jag infiltrerar ju bara fiendelägret för att bättre kunna nedslå dem vid en eventuell revolution.

Macho Woman skrev:
OLJEKYLD GSXR skrev:
Det är bara sätta igång att slipa och spackla, går lite trögt tycker jag QUOTE]

Ja, jag mekade ju "bara" åtta timmar i helgen.

Exakt, det går trögt. Åtta timmar utslaget på hela helgen, vad blir det? Inte mycket. Med den takten kommer det fortfarande finnas jättemånga skruvar kvar att skruva bort när tussilagon petar upp utanför garaget. För att inte tala om hur många skruvar det finns att skruva tillbaka.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back