MrGooFy skrev:Jag hörde Tom mumla något om att ta med sig Per och åka till Bahamas i några veckor.![]()
Jag förstår honom.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MrGooFy skrev:Jag hörde Tom mumla något om att ta med sig Per och åka till Bahamas i några veckor.![]()

GSXR1100R skrev:Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.
*Flame is on*
GSXR1100R skrev:Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.
*Flame is on*
Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Tom, när skulle vi till Bahamas sa du? Vi kan slänga in garagenycklarna till Jenny på vägen till Arlanda 
Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Gäller endast om du gör allt jobb helt själv utan hjälp av flink & fummel.Macho Woman skrev:Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.
Cbr skrev:Naaaa, kör svart!
Målar du den svart kommer du att hänga av alla!
![]()

OLJEKYLD GSXR skrev:Jag har en fin färgkombination i huvudet, blå med vita GT-stripesJag fick vara med och skruvo bort ett par skruvar idag så nu kan jag skryta med att ha meckat gammel-gix
Tom, när skulle vi till Bahamas sa du? Vi kan slänga in garagenycklarna till Jenny på vägen till Arlanda
![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Du får ta med pipbollen till arbetsledaren nästa gång så slipper han ligga och sova![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:Du får ta med pipbollen till arbetsledaren nästa gång så slipper han ligga och sova![]()
Macho Woman skrev:Då går det så här:
Chrille skrev:Jenny, ditt vitblåa färgförslag låter som ......tråååååååkigt! Byta hoj med Jannica istället så har du ju blåvitt... Så kan ni lacka din hög i något kul istället.Knallgul, idiotgrön eller något annat som får det att svida i synnerven vore skojigare...
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |