Tjejer i garaget

Mattias och Fax, mange tak! Jag kommer höra av mig.

Jag tänkte att det skulle stå Macho på tanken. Åsikter?

Last edited:
Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.

*Flame is on*

GSXR1100R skrev:
Bah plocka sönder är ju ingen match, vänta bara tills den ska ihop igen, om man har Freppa som chefsmeck så lär det bli en lättare hoj iaf, många grejor över så att säga, Tom & Oljepelle pajar mer än lagar, näe Jähnny släng liket och beställ en ny Gixxer 1000.

*Flame is on*

Freppa är i Egypten och klättrar på pyramider och jagar vita katter.

GSXR1100R skrev:

*Flame is on*

Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.

Jag har en fin färgkombination i huvudet, blå med vita GT-stripes :) Jag fick vara med och skruvo bort ett par skruvar idag så nu kan jag skryta med att ha meckat gammel-gix :hihi Tom, när skulle vi till Bahamas sa du? Vi kan slänga in garagenycklarna till Jenny på vägen till Arlanda :7peta

Macho Woman skrev:
Betänk att jag faktiskt har en Haynes-manual och att jag inte är helt oäven på engelska. Jag sätter 50:- emot tidigare talare.

Om du ska göra det själv så tar jag tillbaka mitt tidigare vad.

Macho Woman skrev:
Gäller endast om du gör allt jobb helt själv utan hjälp av flink & fummel.
*Du har väl inte 50 spänn ändå*

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag har en fin färgkombination i huvudet, blå med vita GT-stripes :) Jag fick vara med och skruvo bort ett par skruvar idag så nu kan jag skryta med att ha meckat gammel-gix :hihi Tom, när skulle vi till Bahamas sa du? Vi kan slänga in garagenycklarna till Jenny på vägen till Arlanda :7peta

Ingen brådska med att åka, vi kan ju vänta tills motorn är i smådelar först.
På det viset blir det mer spännande för henne att sätta ihop allt.

Kan passa på att lägga upp ett par bildbevis också, dels ett på mekanikern, sedan ett på arbetsledaren.

Bifogat

• Hojmek lidingö 04-01-18 023 (Medium).jpg
    Hojmek lidingö 04-01-18 023 (Medium).jpg
    70 KB · Visningar: 394
  • Hojmek lidingö 04-01-18 024 (Medium).jpg
    Hojmek lidingö 04-01-18 024 (Medium).jpg
    78.5 KB · Visningar: 251
OLJEKYLD GSXR skrev:
Du får ta med pipbollen till arbetsledaren nästa gång så slipper han ligga och sova :)

Då kommer han bara sparka in den under nånting där han inte får tag på den. :rolleyes:

Plocka fram en muttermaskin så blir det liv i vovven också! De små liven formligen ääälskar det ljudet :D

Macho Woman skrev:
Då går det så här:

Hehe, så där ser det ut i vårt garage också. Men jag får ihop min hoj snart ;)
Men det där är väl första steget till en ny cralle-hoj i garaget ;)

Jenny, ditt vitblåa färgförslag låter som ......tråååååååkigt! Byta hoj med Jannica istället så har du ju blåvitt... Så kan ni lacka din hög i något kul istället.Knallgul, idiotgrön eller något annat som får det att svida i synnerven vore skojigare...

attachment.php

Last edited:
Lacka orange!! och på dekaltrimm.com (har jag för mig) kan du snickra ihop lite fräna GSX dekaler,
Borde egentligen sätta igång med damens GSX 750 men har haft fullt upp med min egen, snart är den ihopsatt (förhoppningsvis)

/F

Chrille skrev:
Jenny, ditt vitblåa färgförslag låter som ......tråååååååkigt! Byta hoj med Jannica istället så har du ju blåvitt... Så kan ni lacka din hög i något kul istället.Knallgul, idiotgrön eller något annat som får det att svida i synnerven vore skojigare...

attachment.php

Snacka inte skit om den klassiska blå-vita kombinationen! Sur-gixxen ska fan ha den här kombinationen (fast tänk att den ful-ljusa blå är samma mörka som övriga):

Bifogat

• DSC00202-1.JPG
    DSC00202-1.JPG
    60.2 KB · Visningar: 130
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back