Så om jag fattat det rätt nu dåUrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat![]()

Ut med bilen och In med hojen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så om jag fattat det rätt nu dåUrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat![]()
De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.Maria1980 skrev:Eller att kunna sitta kvar på hojen och samtidigt sträcka sig efter tankslangen utan att tappa balansen för att benen inte räcker ner? Vilken lyx!
Maria1980 skrev:Kunna förflytta hojen in & ut ur garaget utan att kliva av & behöver leda in hojen. Sådär lagom roligt att paddla med fossingarna i luften & så kommer grannarna förbi -"orkar lilla Du det där eller ska jag putta på?" Jag kan själv, men det tar lite längre tid att "gunga" upp fart eftersom enbart tåspetskraft inte kan "skjuta på" såsom en hel fotsula kan göra...
UrbanTiger skrev:Flyttar man på bilen är det bara att köra in hojen.... lätt fixat![]()
TinaTjejen skrev:De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.![]()
TinaTjejen skrev:De e ju skitisamma, för man måste ju iaf kliva av och betala på ett eller annat sätt.![]()
Maria1980 skrev:Det handlar om att kunna hantera hojen precis så som längre personer kan![]()
Maria1980 skrev:Det är så trångt i mitt garage så....
ibland e man glad att man har soppasnål hojFrippe_S skrev:Nix, inte om man är lång & når att stoppa in visakortet i kortautomaten!![]()
Emmi skrev:Med tanke på flertalet trådar om att sänka hojar så måste jag göra en helt onödig poll, hur långa är ni?
Jag är 172 cm...![]()
Emmi skrev:Med tanke på flertalet trådar om att sänka hojar så måste jag göra en helt onödig poll, hur långa är ni?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |