TJEJER ,filmhjälp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Hej alla snygga,smarta,vackra,inteligenta,undebara,fantastiska,sköna,sexiga tjejer (ni vet vilka jag menar).

Tänkte filma en liten scen i morgon under fikat då jag behöver er hjälp.
Skulle dessutom behöva en kameraman :7peta

Följade är tänka skall hända.

Klipp 1.
Ni står sammlad och pratar och tittar,pekar på oss hojgrabbar i full mundering.

Klipp2.

Det sitter ett gäng grabbar på sina hojar och jag står i jämte min hoj och posar fult i full mundering.

Klipp3.

Grabbarna ser att ni tittar på dom och pratar sinsemellan och nickar,dom startar upp sina hojar och varvar med sina högljuda slipons.

Klipp4.
Tjejerna (ni) ser så där impade ut.

Klipp5.
Grabbarna släpper ner sina hojar på tomgång,Då jag kliver fram från min uberfula pose till min hoj ,startar och varvar min degblandare.

Klipp6.

Ni rusar mot mig och kastar er över mig,när jag posar.

Tack på förhand.

Last edited:
Skrutten skrev:
:rofl :rofl :rofl :rofl

Du kan räkna med mig.. Ska det vara nån speciell klädsel för oss flickor?

Rent personligen gillar jag sjuksköterskor eller franska hembiträden.

Men för filmen räcker normal kläder.

Edit:Skolfröknar går också bra.

Inte rättvist om Angel1000, DaneTL1000R eller jag är med och tokvarvar våra hojjar då dom kommer överrösta alla andras :D

Om den här filmidén, om så bara spårar ut litegrann...kommer John Holmes att bli avis i sin grav.

o ja, ni vet..

sharpedge skrev:
Inte rättvist om Angel1000, DaneTL1000R eller jag är med och tokvarvar våra hojjar då dom kommer överrösta alla andras :D

Lite det som är grejen.

Mark skrev:
Om den här filmidén, om så bara spårar ut litegrann...kommer John Holmes att bli avis i sin grav.

o ja, ni vet..

Jo nu är det ju inte den typen av film

RonJeremy skrev:
Need some professional help?

Nope,då jag antar att du syftar på den typen av proffisonel hjälp som Ron håller på med ,men tack ändå.

sharpedge skrev:
Dom kommer även dö vid 5000rpm så vi kommer inte vara avundsjuka länge.. :tungan

:squid

Långa farbron skrev:
Lite det som är grejen.

Aha, då är det ett måste att vi är med då :banana

Coola farbrorn måste ju få lite punani :hihi

@Hultis:
Ja, Vi kan inte gå högre för annars hör ju inte ni era egna hojar :tungan

Ska vi spamma vidare gör vi det i spamtråden så kan outlaw-fabbjojn få ha sin filmtråd :)

sharpedge skrev:

ursäkta, jag hörde inte riktigt vad ni sa där, med min stenafärja, med dubbla remusblås och äkta ducce-skrammel som mos på kryddan... :brynad

bagerah skrev:
ursäkta, jag hörde inte riktigt vad ni sa där, med min stenafärja, med dubbla remusblås och äkta ducce-skrammel som mos på kryddan... :brynad
Hahahaha, jag måste inflika att en gubbe som bor där jag bor jämför min hoj med Stenafärjor som startar då allt skakar :fakta

Har man inte hört en TLR med dubbla Yoshi RS3-utblås så kommer man aldrig fatta

Grejen är att farbrons filmidé förmodligen ligger ganska nära sanningen. Majoriteten av alla tjejer jag träffat har aldrig uppskattat hojar som låter mycket... Det är bara killar som går igång på högljudda blås, konstigt nog.

Coola Ola skrev:
Grejen är att farbrons filmidé förmodligen ligger ganska nära sanningen. Majoriteten av alla tjejer jag träffat har aldrig uppskattat hojar som låter mycket... Det är bara killar som går igång på högljudda blås, konstigt nog.
:brynad :fakta

Coola Ola skrev:

Yeah right! :mad:

Coola Ola skrev:

Nä, högljudda hojar det tycker vi inte om :rolleyes:

Miss_Orchidee skrev:
Nej dom ska va tysta som små musar..... och inte gå för fort, gärna ha sånna utfällbara hjul på sidorna ifall det skulle luta förmycket.... :D

shit.. jag kan komma och gasa med min volvo 480 om ni vill.. :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...