Tjejer! bak eller fram?

Bingo skrev:
De tajta läderbrallorna vette fan, men visst är det så att HD är brudmagneter och sporthoj inte. Tjejer har en osviklig känsla för vad som kostar och vad som är billigt. Det billiga ratas. Så är det :)
Grejen e den att det krävs mer penagar för att äga en sporthoj med tanke på att man får hosta upp en hel del för försäkringen.
Så där gör nog brudarna fel om de gillar rika killar.
Farsans hd kostar fan bara 1800kr/år att fösäkra.
Efter ett antal år har jag fan betalt mer för min zx10:a sjukt men sant.

Biturbo skrev:
Tja.. Helt ok för mig.. ..

Men vad jag inte förstår är behovet av att lämna ut privatlivet på ett hojforum..

Det är antagligen inte så många som är intresserad av att veta att du kallar din pojkvän för kärring och din röv för holk.

Du kan ju alltid försöka hitta likasinnade på http://www.sylvester.se/ Tror du har bättre lycka där!

Lycka till! :tummenupp

Du verkar tala av egen erfarenhet pojken lille ser jag :D .
Du verkar vara fixerad av pojkvänner och rövar och känner till ett riktigt rövforum gratulerar!!!! :7peta :lol
Varför trakaserar du bögar ??? Jag är relativt fri från fördommar säger du .
Jag tror du har sköna bögdrömmar och vill inget hellre än att hångla med Christer Björkman de e ok för mig du får vara bög men de finns bättre forum än SH.
www.smygbög.com

2fast4hjo skrev:
Gurra :1pajas Nu är du ute o cyklar på djupt vatten :gnissla Det finns en hel del :tuttar på SH, (men de unviker kanske dig :rolleyes: ) en del kör, andra sitter bakpå. Det finns väl inget snyggare än en kille i ett tajt skinnställ utan fransar o krimskrams.

:zpy HD o andra "puttisar"

:corn

Hej PM mig så ska jag du få läder :tummenupp

Harley Parkinsson har ju bara funnits i hundra år, därför har dom inte lyckats ta fram en driftsäker vibrationsfri motor ännu. Sånt tar ju tid, ni måste ha överseende med det innan ni vräker ur er en massa dumheter.

Obs!! ovanstånde innehåller ironi.

gurra snurra skrev:
Du verkar tala av egen erfarenhet pojken lille ser jag :D .
Du verkar vara fixerad av pojkvänner och rövar och känner till ett riktigt rövforum gratulerar!!!! :7peta :lol
Varför trakaserar du bögar ??? Jag är relativt fri från fördommar säger du .
Jag tror du har sköna bögdrömmar och vill inget hellre än att hångla med Christer Björkman de e ok för mig du får vara bög men de finns bättre forum än SH.
www.smygbög.com

:Bugar

GixxerJensa skrev:
Harley Parkinsson har ju bara funnits i hundra år, därför har dom inte lyckats ta fram en driftsäker vibrationsfri motor ännu. Sånt tar ju tid, ni måste ha överseende med det innan ni vräker ur er en massa dumheter.

Obs!! ovanstånde innehåller ironi.

Har för mig att dom gjorde en vibrationsfri är dock inte helt 100? den va tydligen inte va H-d köparna ville ha

Biker78 skrev:
Har för mig att dom gjorde en vibrationsfri är dock inte helt 100? den va tydligen inte va H-d köparna ville ha

Roger, fråga Svinto (brosan), han vet säkert det, han gillar ju gamla bilar o motorcyklar . :D

Nedrans tur för honom att han inte har "puttisar" i garaget.
Han har inte :fatta! att det är sporthoj som gäller :huvet

Edit, kan dock göra ett undantag för honom då han är djävulskt duktig på att meka :tummenupp

Last edited:
gurra snurra skrev:
Mitt tips till er är att köpa en HD brudarna dom blir :3freak när dom ser grabbar i tajta läderbrallor med fransar på.

Lycka till.

Är inte grabbar på HD i tajta läderbrallor gay? Dom ser ju ut som killen i Village people!

gurra snurra skrev:
Jag lägger in detta inlägg för att det är så få brudar som kör SH och undrar varför de flesta tjejer verkar sitta bakpå och inte fram. :confused:

Eftersom det är mest killar här måste det innebära att brudarna har dragit med någon cool HD snubbe , dom har tröttnat på att sitta som i en gynstol bak på era gsxryxzfzxr:hihi .

Personligen har jag en Holk att stoppa ner kärringen i. :tummenupp

Mitt tips till er är att köpa en HD brudarna dom blir :3freak när dom ser grabbar i tajta läderbrallor med fransar på.

Lycka till.
Ural?? Svänger du omkring med en Ural?? E de en blandning mellan urin och anal?? Å sen stoppar du ner kärringen nånstans där i mellan??
Vojne vojne, Har helt klart för mig att detta forum endast skulle innehålla tvåhjulingar, som tar sig fram nått sånär fort??? inte på några som helst möjligheter, skulle några budgetfornminnen florera här??

Hightuned skrev:
Är inte grabbar på HD i tajta läderbrallor gay? Dom ser ju ut som killen i Village people!

Y M C A :Bugar

hahahahaha :rofl :rofl :rofl :rofl :lol

min farsa har varit en sådan en gång i tiden när jag var typ 10 elle nått (hd knutte altså) barndomen förstörd av fulla hd åkare och vibrationer från sadlen bak......... han tröttnade dock och växte upp :D

mina me´n blev botade av jamaha :)

Peder Rosberg skrev:
Ural?? Svänger du omkring med en Ural?? E de en blandning mellan urin och anal?? Å sen stoppar du ner kärringen nånstans där i mellan??
Vojne vojne, Har helt klart för mig att detta forum endast skulle innehålla tvåhjulingar, som tar sig fram nått sånär fort??? inte på några som helst möjligheter, skulle några budgetfornminnen florera här??

:rofl :rofl :rofl :rofl :tummenupp RIGHT ON!! :tummenupp

"Tjejer bak eller fram?"

Tjaa, personligen föredrar jag "frammen", men visst, omväxling förnöjjer, se bara till att smörja ordentligt innan du går loss. Lycka till!

2fast4hjo skrev:
Gurra :1pajas Nu är du ute o cyklar på djupt vatten :gnissla Det finns en hel del :tuttar på SH, (men de unviker kanske dig :rolleyes: ) en del kör, andra sitter bakpå. Det finns väl inget snyggare än en kille i ett tajt skinnställ utan fransar o krimskrams.

:zpy HD o andra "puttisar"

:corn

Jag har inget körkort. Men älskar att åka bakpå. Då får jag juh sitta tätt intill och krama killen som kör. :tummenupp
Och det ska vara sporthojjar. Ingen skulle nånsin få upp mig på en HD eller nån glidare. Då skulle dom få slå mig medvetslös först eller droga mig.
Finns inget sexigare än en kille i ett tajt skinnställ... :drool :drool :drool

// Lena

Back