Tjejer! bak eller fram?

Gurra :1pajas Nu är du ute o cyklar på djupt vatten :gnissla Det finns en hel del :tuttar på SH, (men de unviker kanske dig :rolleyes: ) en del kör, andra sitter bakpå. Det finns väl inget snyggare än en kille i ett tajt skinnställ utan fransar o krimskrams.

:zpy HD o andra "puttisar"

:corn

Last edited:
ASGGGGG han är tillbax... det var länge sen Gurra!! Den här gången ska jag inte anstränga mig för att få dig att fatta att om man inte har nåt att säga ska man inte säga nåt allt.. :fatta!

"Personligen har jag en Holk att stoppa ner kärringen i. "

personligen stoppar jag ner ganja i i min holk! :tungan :tungan :tungan

Bingo skrev:
De tajta läderbrallorna vette fan, men visst är det så att HD är brudmagneter och sporthoj inte. Tjejer har en osviklig känsla för vad som kostar och vad som är billigt. Det billiga ratas. Så är det :)
Isåfall borde dom ju bli kära när dom får se vad man betalar i försäkring för en sporthoj. Eller?

OlleR skrev:
Sorry grabben :(

IMG_3244.jpg

jävla feet bild! :D

KalleNorton skrev:
Isåfall borde dom ju bli kära när dom får se vad man betalar i försäkring för en sporthoj

En HD kan kosta hur mycket den vill, det är ju adrenalinet man vill åt o det får man bara med en sporthoj

Åkte en gång på sambons farsas "puttis",krimskramshoj

"håll i dig nu för nu gasar jag"

:skrattaåt , behövde inte ens hålla mig i, :trött nästan.

Last edited:
jag vet inte hur det med er, men jag skulle inte pröjsa en kvarts mille för nått som e typ konstruerat på trettitalet! Man pröjsar bara för nån diffus känsla och massiv marknadsföring!

Känsla att åka HD? Kör en HD i ett par mil så har du ingen känsel kvar i kroppen överhuvudtaget, för den har domnat bort ju... :rolleyes:

Jag är självraggande!! Behöver ingen custom för att få sällskap baktill :yoparty
Eller var det självragglande framåt tre på natten :confused:

Bollox skrev:
Känsla att åka HD? Kör en HD i ett par mil så har du ingen känsel kvar i kroppen överhuvudtaget, för den har domnat bort ju... :rolleyes:

Sen måste det bli drygt och stanna en gång i kvarten för att dra åt allt som skramlar loss.

Hallden2004 skrev:
Sen måste det bli drygt och stanna en gång i kvarten för att dra åt allt som skramlar loss.
Dom självstannar var 15:nde minut ändå... :fakta

Sadism: Att våldta en döv och stum tjej och slita av hennes armar så att hon inte kan ropa på hjälp.
Höjden av sadism: Tvinga/lura en tjej att åka med på en HD...

Last edited:
Såklart brudarna här föredrar custom... Varför skulle vi annars hänga på ett sporthojsforum, eller.... ja.... nä... Tappade tråden totalt! Hatar när det händer! :rolleyes:

/FW

gurra snurra skrev:
Personligen har jag en Holk att stoppa ner kärringen i. :tummenupp

Tja.. Helt ok för mig.. Jag är relativt fri från fördommar..

Men vad jag inte förstår är behovet av att lämna ut privatlivet på ett hojforum..

Det är antagligen inte så många som är intresserad av att veta att du kallar din pojkvän för kärring och din röv för holk.

Du kan ju alltid försöka hitta likasinnade på http://www.sylvester.se/ Tror du har bättre lycka där!

Lycka till! :tummenupp

Men man måst ändå imponeras av det faktum att 95% av alla tillverkade HD:s fortfarande är på vägarna..................det var bara 5% som kom fram.....! :lol

Back