Tjejer är mer välkomna!

Madhonda skrev:
Hmm...fast ibland undrar man.... :va hur många är det som verkligen HAR hoj o hojkort. Får känslan av att dom som inte har är fler än dom som har.

Men det är såklart riktigt kul med dom som brinner lika mycket för mcåkning som vi andra som har fastnat i Sporthojsträsket. :tungan

Tjing!!


Sant men snart kan jag anse mig som fullvärdig medlem. :)

Fan de är ju bara en penga fråga annars hade man ju haft kort och hoj o hela köret.
 
Last edited:
HanneZ skrev:
Ash, körkort tar man om man vill. Vill man så finns pengarna! Gäller både tjejer o killar(tanter o gubbar).


jag håller med dig till fullo...om man VERKLIGEN vill ta kortet så fixar man det!!
sen så vet jag att det ekonomiska är väldigt svårt men alla piroriterar nog olika...för mig var det självklart att jag skulle ha mitt MC-kort och det var inget som skulle komma i vägen! :yoparty
 
snowwhite skrev:
jag håller med dig till fullo...om man VERKLIGEN vill ta kortet så fixar man det!!
sen så vet jag att det ekonomiska är väldigt svårt men alla piroriterar nog olika...för mig var det självklart att jag skulle ha mitt MC-kort och det var inget som skulle komma i vägen! :yoparty

Så känner jag också! De känns dock skönt att man har ett par månader på sig fram till Mars.
 
Nej, dom är inte välkomna!


Tjejer är äckliga.
Dom har massa tjejbaciller. :kocko
 
Last edited:
Madhonda skrev:
Hmm...fast ibland undrar man.... :va hur många är det som verkligen HAR hoj o hojkort. Får känslan av att dom som inte har är fler än dom som har.


Ja! S.k motorluder!
Sån har jag också varit.
 
HanneZ skrev:
Ja oj vad alla killar blir välkomnade med öppna armar. De anländer, ställer en fråga och blir tvärsågade 100 ggr om.
Hehe, ja vad de än skriver så svarar någon "gammal!!" eller "sportmoppefucko.com?" :D
 
Pebl skrev:
Men va i......
Betalar du halva värdet av hojjen och får bara åka bakpå?


hehehe jag förstår honom. Jag skulle då inte låna ut min ögonsten till hoj till någon som inte har hojkort :)


/Annicka
 
Carlsson skrev:
Annicka skrev:
Det är sant. Men å andra sidan så dom flesta normala tjejerna vet att dom flesta killarna är kåta djur som vill ha allt med puls ;) och därför då tar allt dom säger med en nypa salt :)
Jag gör det iaf :)


Vilken sund inställning du har till killar/män :kocko

Som man känner sig själv känner man andra.....

Carlsson


Läs det jag skrev en gång till och lägg märke till ;) och :) då kanske du förstår att jag va ironisk.


/Annicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top