Annicka skrev:Jag har inget hoj kort. hoj?? nja betalar halva sambons.
/Annicka
Men va i......
Betalar du halva värdet av hojjen och får bara åka bakpå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Annicka skrev:Jag har inget hoj kort. hoj?? nja betalar halva sambons.
/Annicka
Madhonda skrev:Hmm...fast ibland undrar man....hur många är det som verkligen HAR hoj o hojkort. Får känslan av att dom som inte har är fler än dom som har.
Men det är såklart riktigt kul med dom som brinner lika mycket för mcåkning som vi andra som har fastnat i Sporthojsträsket.![]()
Tjing!!
HanneZ skrev:Ash, körkort tar man om man vill. Vill man så finns pengarna! Gäller både tjejer o killar(tanter o gubbar).

snowwhite skrev:jag håller med dig till fullo...om man VERKLIGEN vill ta kortet så fixar man det!!
sen så vet jag att det ekonomiska är väldigt svårt men alla piroriterar nog olika...för mig var det självklart att jag skulle ha mitt MC-kort och det var inget som skulle komma i vägen!![]()
Madhonda skrev:Hmm...fast ibland undrar man....hur många är det som verkligen HAR hoj o hojkort. Får känslan av att dom som inte har är fler än dom som har.
ManOwaR skrev:Nej, dom är inte välkomna!
Tjejer är äckliga.
Dom har massa tjejbaciller. :kocko

Hehe, ja vad de än skriver så svarar någon "gammal!!" eller "sportmoppefucko.com?"HanneZ skrev:Ja oj vad alla killar blir välkomnade med öppna armar. De anländer, ställer en fråga och blir tvärsågade 100 ggr om.

Pebl skrev:Men va i......
Betalar du halva värdet av hojjen och får bara åka bakpå?
Carlsson skrev:Annicka skrev:Det är sant. Men å andra sidan så dom flesta normala tjejerna vet att dom flesta killarna är kåta djur som vill ha allt med pulsoch därför då tar allt dom säger med en nypa salt
Jag gör det iaf
Vilken sund inställning du har till killar/män :kocko
Som man känner sig själv känner man andra.....
Carlsson
Läs det jag skrev en gång till och lägg märke tilloch
då kanske du förstår att jag va ironisk.
/Annicka
-PLM- skrev:Jag är jävligt imponerad av de tjejjer som inte skräms bort av fuckona i välkomsttrådarna.

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |