imaster skrev:2624088Snart kommer sanningen, det är hans syster! Och så har alla föreslagit diverse perversiteter...![]()
Haha, nej min syster fyller inte sju förrens i maj

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
imaster skrev:2624088Snart kommer sanningen, det är hans syster! Och så har alla föreslagit diverse perversiteter...![]()
Chrille skrev:2624149Vad du än gör så gå INTE på den gamla lätte : "Det är inte så noga"
Mark skrev:2624220Det finns med andra ord inga genvägar till det perfekta ligget?![]()
![]()
Tur att jag än så länge inte riktigt är på den nivån. Men snart är man väl ringkmärkt och då är det ju skönt att slippa behöva göra alla andras fel![]()
Mark skrev:2622781Så var det dags igen... hjärnan står still och ideerna är noll.
Jag vill ha hjälp med att komma på den perfekta presenten.
*Gillar att vara ute o promenera![]()
*Gillar djur häst/hund bla.
*Gillar bilar (volvo)
*Gillar mig![]()
Men vad ska hon få?
Blir en chey nöjd med blommor? Vet ju själv att jag minsann inte uppskattar blomster nåt vidare. Hon uppskattar nog blomster fresten...![]()
Mark skrev:2624220Det finns med andra ord inga genvägar till det perfekta ligget?![]()
![]()
Tur att jag än så länge inte riktigt är på den nivån. Men snart är man väl ringkmärkt och då är det ju skönt att slippa behöva göra alla andras fel![]()
Chrille skrev:2624227
Tjeje kommer aldrig förstå att engagemang bevisas av handlingar, inte av ord och presenter.
fart freak skrev:2624376tjejer brukar gilla choklad
DET är inte helt fel iof...Sanoj skrev:2624343Bjud med henne på en kryssning..![]()
Mr Lang skrev:2624355Om hon är intresserad av träning eller kanske tycker det vore skoj att pröva något nytt så kan hon köpa hantlar här:
http://www.blocket.se/vi/10125406.htm?ca=7_s
Mark skrev:2622781Så var det dags igen... hjärnan står still och ideerna är noll.
Jag vill ha hjälp med att komma på den perfekta presenten.
*Gillar att vara ute o promenera![]()
*Gillar djur häst/hund bla.
*Gillar bilar (volvo)
*Gillar mig![]()
Men vad ska hon få?
Blir en chey nöjd med blommor? Vet ju själv att jag minsann inte uppskattar blomster nåt vidare. Hon uppskattar nog blomster fresten...![]()
Islandshäst.. är inte det typ som en trött miniatyråsna?? Ge vad samtliga tjejer (förutom dum-Alx med småhästarna) önskat. guld och bling bling is tha thing. somAlx skrev:2623510Presentkort på turridning med islandshäst!
Inte så jättedyrt, inte runt Linköping i alla fall, ca 300 kr för 2-3 timmar. Ni kan göra det tillsammans, ni får något kul att prata om efteråt. Det är jättemysigt att tölta runt på en islandshäst. Det är relativt lätt även för nybörjare att klara en tur på ett par timmar.
Vem behöver mer saker? Man har för lite plats som det är redan nu!
AnkanSt4s skrev:2624428Det stämmer! Vi blir lyckliga av choklad, speciellt mörk sådan som är
dyr och av hög klass![]()
crashtestdummy skrev:2626070Islandshäst.. är inte det typ som en trött miniatyråsna?? Ge vad samtliga tjejer (förutom dum-Alx med småhästarna) önskat. guld och bling bling is tha thing. somgillar. Jag har gett min fru allt mellan himmel och jord i snart 13 år. hon minns enbart guldet och diamanterna. (Kanske även telefonen hon fick förra veckan när hon fyllde)
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten