Tjej ska ha present! *hjälp*

Vad du än gör så gå INTE på den gamla lätte : "Det är inte så noga"

Det är nästan alltid jääävligt noga och den enda säkra utvägen du har är blommor och smycken för dom är i slutänden rätt lättlurade de små liven.

Tro inte heller på "Något hon behöver". Jag köpte en ficklampa till kärringen en gång.... nästa gång blir det örhängen igen.....och nästa ....och nästa. Och när det börja surna så köper jag en helvetes kvast med blommor....

Annars är DYRT också en ganska säker kvalitetshöjare. Köper du något billigt och praktisk så åker du dit klockrent på att "Så lite betyder jag, och jag vill ha något speciellt". Köper du däremot dyrt så överskuggar det eventuell trytande fantasi...

Chrille skrev:
2624149 Vad du än gör så gå INTE på den gamla lätte : "Det är inte så noga"

Det finns med andra ord inga genvägar till det perfekta ligget? :gnissla :rolleyes:

Tur att jag än så länge inte riktigt är på den nivån. Men snart är man väl ringkmärkt och då är det ju skönt att slippa behöva göra alla andras fel :D

Mark skrev:
2624220 Det finns med andra ord inga genvägar till det perfekta ligget? :gnissla :rolleyes:

Tur att jag än så länge inte riktigt är på den nivån. Men snart är man väl ringkmärkt och då är det ju skönt att slippa behöva göra alla andras fel :D

Är det inte på den nivån än?? Det är nu du ligger riktigt brunt till. Om några år har hon gett upp om din kreativa förmåga och blir jävligt glad om du överhuvudtaget kommer ihåg något mindre än jul.... Det är NU som du ska bevisa vilken helsikes karl du är.

Jag är en bra bit på väg själv. Vi befinner oss nu på "Mer gnäll och du kan köpa dina egna jävla presenter"-stadiet. Det har faktiskt dämpat de värsta yttringarna som "Jag trodde att du brydde dig" eller "jag ville ha något personligt"

Tjeje kommer aldrig förstå att engagemang bevisas av handlingar, inte av ord och presenter.

Mark skrev:
2622781 Så var det dags igen... hjärnan står still och ideerna är noll.

Jag vill ha hjälp med att komma på den perfekta presenten.

*Gillar att vara ute o promenera :gnissla

*Gillar djur häst/hund bla.

*Gillar bilar (volvo)

*Gillar mig :rodnar

Men vad ska hon få?

Blir en chey nöjd med blommor? Vet ju själv att jag minsann inte uppskattar blomster nåt vidare. Hon uppskattar nog blomster fresten... :va

Var det en av tjejerna som var med på WG festen i helgen?

Ett smycke som inte kostar en förmögenhet är alltid uppskattat :tummenupp

Ett blommogram är inte fel :)

Mark skrev:
2624220 Det finns med andra ord inga genvägar till det perfekta ligget? :gnissla :rolleyes:

Bjud med henne på en kryssning..:tummenupp

När man ska köpa presenter åt kvinnor är det viktigt att dom är onödiga,
dyra, ömtåliga och oanvändbara.

Mark skrev:
2622781 Så var det dags igen... hjärnan står still och ideerna är noll.

Jag vill ha hjälp med att komma på den perfekta presenten.

*Gillar att vara ute o promenera :gnissla

*Gillar djur häst/hund bla.

*Gillar bilar (volvo)

*Gillar mig :rodnar

Men vad ska hon få?

Blir en chey nöjd med blommor? Vet ju själv att jag minsann inte uppskattar blomster nåt vidare. Hon uppskattar nog blomster fresten... :va

Har ej läst tråden så nån kan ha skrivit detta, men något minne eller en upplevelse brukar vara roligare än en sak, typ en spa helg, biljetter till nån hästshow typ apassionata, eller en miniweekend. Vill man lägga mindre pengar så en tradionell middag/bio kväll. Något som kommer från hjärtat. En gång hade min kille gjort en jättesöt grej, där han skrivit nåt fint en dikt ur hjärtat och gav mig en porslins ängel till sov ska vaka över mej när jag sover. Något med en tanke bakom uppskattas alltid. Lycka till!:)

Alx skrev:
2623510 Presentkort på turridning med islandshäst!

Inte så jättedyrt, inte runt Linköping i alla fall, ca 300 kr för 2-3 timmar. Ni kan göra det tillsammans, ni får något kul att prata om efteråt. Det är jättemysigt att tölta runt på en islandshäst. Det är relativt lätt även för nybörjare att klara en tur på ett par timmar.

Vem behöver mer saker? Man har för lite plats som det är redan nu!
Islandshäst.. är inte det typ som en trött miniatyråsna?? Ge vad samtliga tjejer (förutom dum-Alx med småhästarna) önskat. guld och bling bling is tha thing. som :tuttar gillar. Jag har gett min fru allt mellan himmel och jord i snart 13 år. hon minns enbart guldet och diamanterna. (Kanske även telefonen hon fick förra veckan när hon fyllde)

Nu är saken redan klar. Om några minuter hänger det lite presenter på henner dörr. Jag har ordnat med leverans.

Vad det blev i paketet väntar jag med att avslöjja till dess att jag vet att hon har öppnat det :tungan

Mark

AnkanSt4s skrev:
2624428 Det stämmer! Vi blir lyckliga av choklad, speciellt mörk sådan som är
dyr och av hög klass :tummenupp

Huuu...säg inte så där. Har man någonsin chansen att få choklad av någon som läst tråden så vill jag INTE ha mörk choklad.

Marabou's mjölkchoklad ska de va, i mängder *mums*

Enkelt, billigt & smakar underbart i jämförelse med all choklad i askar där hälften av bitarna blir kvar.

MARK-glöm inte berätta var det var du gav :)

Ähh, köp ett askfat eller en sockerskål i glas på en loppis, sätt en fejkad prislapp på en astronomisk summa under, och dra en historia om att det är sällsynt "Dumkopf-kristall"...

Huvudsaken hon tror att det är dyrt så får du motsvarande nuppa.

crashtestdummy skrev:
2626070 Islandshäst.. är inte det typ som en trött miniatyråsna?? Ge vad samtliga tjejer (förutom dum-Alx med småhästarna) önskat. guld och bling bling is tha thing. som :tuttar gillar. Jag har gett min fru allt mellan himmel och jord i snart 13 år. hon minns enbart guldet och diamanterna. (Kanske även telefonen hon fick förra veckan när hon fyllde)

Tack, den värmde.

Förlåt för att man inte är materialist utan uppskattar upplevelser mer. Men man är väl dum då...

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!