Tjej ska ha present! *hjälp*

Mark skrev:
2622959 Haha, jävligt bra idé! :tummenupp

Tyvärr hinns det inte med. Här är det snabba bud som gäller.

Har du inte koll på sortimentet???
Vafan pysslade du med i 12 timmar när jag betalade din lön??? Du borde veta att vi har en cloneboy som gör precis samma sak... ta dig hit å köp den nu.. eller kom vid 22 å passa på att tjöra mig hem! komsikomsi...

Förövrigt är det en bra tråd... Har precis skaffat hona å har fan ingen aning om vad det ska köpas i julklapp... lutar å en spaweekend eller nått...

köp trim eller ett fränt avgasrör till hojen som hon kan njuta av om hon får åka med nån gång....

Santo skrev:
2623087 Men då e ju saken biff, köp en sexgunga

:tuttar :gnissla
Är nog bra om man har nån tjock matta under som man kan ramla ner på isf...

fantasyswing-stor.jpg

Miss_Orchidee skrev:
2623133 Jag tror den är en hit...... :tummenupp

(om ni undrar vad jag tror :) )

Jag trodde du va en romantiker ju :va

Gottis råd en middag hemma med lite tända ljus lagt ner din skäl i matlagningen köp gärna en kok-bok till dig själv typ jami oliver ett litet halsband som ligger upplagt som ett hjärta på tallriken under den fint vikta servetten...där på så äter ni gott och du kommer säkert få en present med...lovar det funkar varje gång :)

Gottis skrev:
2623148 BJud på en leg-spreader middag

Nu får ni karlar o tanter allt ta o lugna er. Jag har ju bara sagt att EN tjej. Inte MIN.

Den här gången kommer det även att bli på distans. Så ev. paket ska skickas eller så får nån på denna ort hjälpa mig med paketproblemet.

Gottis skrev:
2623148 Jag trodde du va en romantiker ju :va

Gottis råd en middag hemma med lite tända ljus lagt ner din skäl i matlagningen köp gärna en kok-bok till dig själv typ jami oliver ett litet halsband som ligger upplagt som ett hjärta på tallriken under den fint vikta servetten...där på så äter ni gott och du kommer säkert få en present med...lovar det funkar varje gång :)
så nu kan man inte va romatiker och gilla sex?.....:va

rätt sak vid rätt tillfälle så ska du se att allt blir bra ;)

Smycken är lätta att posta :)

Mark skrev:
2623173 Nu får ni karlar o tanter allt ta o lugna er. Jag har ju bara sagt att EN tjej. Inte MIN.

Den här gången kommer det även att bli på distans. Så ev. paket ska skickas eller så får nån på denna ort hjälpa mig med paketproblemet.

Leta upp 1 st pålitlig tjej i staden, låt denna köpa presenten efter egen smak och prata sedan väldigt tyst om saken!

Själv skulle jag kunna tänka mig konsertbiljetter i födelsedagspresent!
(bäst att bjuda på ett tips också)

Presentkort på turridning med islandshäst!

Inte så jättedyrt, inte runt Linköping i alla fall, ca 300 kr för 2-3 timmar. Ni kan göra det tillsammans, ni får något kul att prata om efteråt. Det är jättemysigt att tölta runt på en islandshäst. Det är relativt lätt även för nybörjare att klara en tur på ett par timmar.

Vem behöver mer saker? Man har för lite plats som det är redan nu!

Alx skrev:
2623510 Presentkort på turridning med islandshäst!
Det är relativt lätt även för nybörjare att klara en tur på ett par timmar.

Det är en bra idé. Men om hon redan har en häst och jag har tävlat medelsvår så är det nog inte precis rätt. Eller det kanskde det är?!

Jaja, hur som. Vi bor en bit ifrån varann så pga. andra praktiska skäl kommer det kanske däremot bli en utekväll med nåt ståhej i stan.

Eller blommor mm :gnissla

Mark skrev:
2623709 Det är en bra idé. Men om hon redan har en häst och jag har tävlat medelsvår så är det nog inte precis rätt. Eller det kanskde det är?!

Jaja, hur som. Vi bor en bit ifrån varann så pga. andra praktiska skäl kommer det kanske däremot bli en utekväll med nåt ståhej i stan.

Eller blommor mm :gnissla

Rida islandshäst är ju inte riktigt som att rida "vanlig" häst. Kan nog vara riktigt kul om man har stor ridvana med. Men bor man långt från varandra så blir det ju lite klurigt att få ihop det.

Lycka till!

Låter som det räcker med att komm hit (dit ) och ta med henne ut på god mat o lite dans kanske ?
Fast krydda med blommor och om hon inte är den torra typen...

Liten vibrerande badanka
229 kr
eller ,
Badanka -bondage
429 kr
om hon är på en lite mer kinky nivå ;)

http://www.kondomeriet.nu/
Klicka på presentartiklar !

Mark - Är detta en tjej du bara vill juffsa runt med eller är det en tjej du vill bygga ett seriöst förhållande med?

Fundera på det ett tag och köp henne sedan något som är av betydelse för det ändamål du vill skapa. Något som hon förstår att du har lagt ner tid och tankekraft på.

Briljantslipad diamant...:jisses (om det är din privata flickvän)
Annat skit :födelseda(om hon är bara en polare )
Spa, romantisk midda, utflykt, stora röda rosor....:kär (om hon är en tjej du vill bli ihop med)

Köp nått hon behöver eller/och inte har.:tummenupp

Last edited:
Snart kommer sanningen, det är hans syster! Och så har alla föreslagit diverse perversiteter... :gnissla

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT