Tjej med underkläder

Vafan, bruden har ju bristningar i brösten efter - gissningsvis - operationen. Fyfan va skabbigt. Naturligt är skiten! :tummenupp

Men hallo, är det seriöst? Ihh vem köper en gammal ful tubtop som man säkert kan sy själv om man nu måste ha någon. Äh hon vill bara visa upp :tuttar

*avundsjuk* Fasen jag hade chansen hoj - bröst hoj - bröst, hm köpte hoj klotade den, och nu har jag inget :mad: :huvet

2983521 Men hallo, är det seriöst? Ihh vem köper en gammal ful tubtop som man säkert kan sy själv om man nu måste ha någon. Äh hon vill bara visa upp :tuttar

*avundsjuk* Fasen jag hade chansen hoj - bröst hoj - bröst, hm köpte hoj klotade den, och nu har jag inget :mad: :huvet
bättre å klota hojen än brösten :D

Vafan, bruden har ju bristningar i brösten efter - gissningsvis - operationen. Fyfan va skabbigt. Naturligt är skiten! :tummenupp

Nääähä! Det är fläckar efter kameran ju! :arsele

"Objektsbeskrivning

fläckar från kameran
porto enligt postens avgifter
samfraktar gärna men INOM 3 dagar
massor med auktioner med utrop 1:- "

-Hon får gärna samfrakta med mig om hon vill...! :D

Last edited:

Bättre att du inte har något kvar än ett par fejkade bröst. Finns inget mysigare än naturliga bröst. Spelar nästan ingen roll hur de ser ut, så länge tjejen i fråga inte har mindre bröst än en 12årig pojke. Då kan det ju faktiskt vara vettigt med en operation.

Och du hade säkert bra mycket roligare på hojen än vad du hade haft med ett par fejkade bröst.
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bättre att du inte har något kvar än ett par fejkade bröst. Finns inget mysigare än naturliga bröst. Spelar nästan ingen roll hur de ser ut, så länge tjejen i fråga inte har mindre bröst än en 12årig pojke. Då kan det ju faktiskt vara vettigt med en operation.

Och du hade säkert bra mycket roligare på hojen än vad du hade haft med ett par fejkade bröst.
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Fast det där är ju dina åsikter. Andra människor har andra preferenser.. Jag tycker att plasttuttar är helt ok t.ex.

*/ ?>
Back