det är ju rätt svårt. frågan är om du klarar det...
Va snäll och skräm inte iväg brewdarna nu =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det är ju rätt svårt. frågan är om du klarar det...
Tja och välkommen
Jag tog kortet på sensommaren förra året. Kämpa på och var envis och ge inte upp för lätt på krypkörning. Lär det bli ett med hojen. Finns inge härligare att komma bra övrens med denGäller att ha känsla
Lycka till
Förresten vad kör du på för hoj?
Någon form av pepp: På min uppkörning förra året var vi totalt fem personer som skulle köra upp, varav två var tjejer. Alltså, 40% var av det fantastiskt trevliga kvinnliga könet. Ja, vi samtliga fem på uppkörningen klarade det.
Ge dig bara fan på att klara det så har du inget som helst att oroa dig över. Att sia om tid och antal uppkörningar är högst individuellt, men se, eftersom du börjar med lektioner redan nu så kommer du garanterat ha lappen inom en snar framtid. Själv började jag sent på året, så jag fick följaktligen lappen sent på året också. Det hela beror givetvis på hur mycket tid man har till att köra också. Det kan låta klyschigt men det är helt enkelt ofrånkomligt att det handlar om TRÄNING. Men har du någon personlig deadline satt så kan jag förutom att lycka dig önska till också konstatera att med rätt inställning så finns det ingenting som är omöjligt (folk, bespara mig ordlekar och lustigheter). Återigen, lycka till! och hoppas vi ses på vägarna snart!![]()
Körskolan har Z750 men hemma står min kawasaki zx6r![]()
Jag behöver all pepp jag kan få.. livrädd men min sambo gör så gott han kan för och lugna migÅh vad UNDERBART att du klarade så snabbt, och det känns skönt att man KAN klara det på första försöket - det hoppas och vill jag med
Hur många körlektioner tog du?
Hej!
Jag ska med börja på mitt kort i år och känner precis som du, skräckslagen förtjusning
Ska du bara köra på körskola eller övningsköra privat också?
I veckan hämtar vi förhoppningsvis hojen ja köpt och tar första provturen på lördaLängtar!
Lycka till med körkortet !
Jag ska köra både privat o körskola, just för jag tror och anser att ju mer man tränar desto lättare känns uppkörningen.
Vad skönt med en som också ska ta kortet, som är på samma nivåJag ska köra både privat o körskola, just för jag tror och anser att ju mer man tränar desto lättare känns uppkörningen.
Åh, vad har du köpt för mc?
En honda hornet
De ska bli kul o börja nu... fan man sitter ju bara å väntar på att snön ska smälta!![]()
HärligtDet hade min sambo förut och dem är jättefina! Vart bor du i landet där inte snön har smält än?
![]()
Tjej bakom styret eller kille bakom styret spelar ingen roll, alla är välkomna till detta som gör att livet blir bra mycket roligare, grabben tog 125:a förra året och ärsupernöjd och det är jag övertygad om att du också kommer att bli så lycka till med kortet så ses vi kanske på vägarna i sommar
![]()
du fixar lövet lätt,jag tog mitt på 1,5 månad utan ens kört moppe...
kan killar så kan tjejer,lycka till
mvh
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |