Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma!
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt
Jag tar med glögg!!![]()
Jag tror vi kommer bli det finaste(!?) luciatåget i Sverige! Hoppas någon kan filma!
Det är nästan så vi borde planera upplägget och börja öva på snuskgubbe-sångerna redan på söndag! Det lär bli stor publik på Rosen med ett gäng tjejer (ja Robban, du är inräknad om du har gummistövlar och snorkel *fniss*) som sitter på hojarna och fulsjunger snuskiga julvisor... kanske att man kan skalla bilister samtidigt
Jag tar med glögg!!![]()
Oxå åker vi nakna i svarta säckar med silvertejp över åkern innan Rosen o dricker glögg...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Där spårade de ur
![]()
Jag tar med glögg!!![]()
Vi kör hoj va?
Jag sa faktiskt inte stjärtgosse...och stjärtflicka betyder inte samma sak. Surpuppa
Låter som en bra ide!![]()
Fast du glömde cyklop, men det ok jag tar med mig det på söndag!
![]()
På tal om glögg.... Är det nån som vill åka Birka kryssning... Måste boka i tid...,
Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget!![]()
Haha bra där! Du får vara attack-cyklop-tomte i luciatåget!
Jag vill cruisa!! Detaljer på söndagskörningen??![]()
Jajamen Emma, vi ska få båten o guppa....
Oj hihi... hur tänker du nu Pia???
Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!!![]()
Oj hihi... hur tänker du nu Pia???
Tommie - Jag hoppas verkligen att du kommer köra med det där cyklopet i vinter, herregud vad jag kommer dö av skratt!!![]()
Blottarrock gummistövlar snorkel och cyklop kanske kan vara passande klädsel för en snuskgubbe...![]()
Jag frågade honom vad han själv vill ha på sig, han sa att han föredrar att vara helt naken. Så problemet med klädsel är löst![]()
Hmm jasså... Helt näck??? Inte ens svart säck, silvertejp eller stjärngossestrut??
nope helt naken=)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |