Tjejåkartråden onsdagar

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Synd att kalla den bil. ;)

Jag kommer att börja med nästa sommar att dunka knogarna i bilen om dom försöker prejja mig för man ska fan inte ta det. Trött på idioter i trafiken som inte har någon uppsikt. Jävla söndagsåkare hela bunten. :mad:

Låter dumt att dunka knogarna i bilen, tänk på stckars handen.. Bättre att sparka ist! :tummenupp

Körning i morrn söndag 17/10, samling Skogis kl 12 för en härlig solig tur till Rosen för en av de sista fikorna innan vintern.... tjejer o killar e välkomna... vi e redan 6 stycken

Låter dumt att dunka knogarna i bilen, tänk på stckars handen.. Bättre att sparka ist! :tummenupp

Eller skalla bilen me hjälmen, de e jätteeffektivt men kräver en viss precision för att hålla balansen men man lär sig efter en så där 15 skallningar... :huvet

Last edited:
Inte för att vara den men det finns en tråd som startar från skogis 11 imorgon :D
Stabilt då kanske man skall ta sig till Rosen iaf. Lär det finnas fika sällskap. :tummenupp

Till alla som vill ha lite mänsklig värme så finns jag på rosen imorn mellan 12-20.00.
Snygga brewdar får gratis, fula betala. Sanna ta me stora plonkan ;)

Körning i morrn söndag 17/10, samling Skogis kl 12 för en härlig solig tur till Rosen för en av de sista fikorna innan vintern.... tjejer o killar e välkomna... vi e redan 6 stycken

Eller skalla bilen me hjälmen, de e jätteeffektivt men kräver en viss precision för att hålla balansen men man lär sig efter en så där 15 skallningar... :huvet

Tråden kl 11 är för dom snabba, o den kl 12 för dom som gillar o lukta på blommor:va LR va de för dom me en smula mindre social förmåga :va:va

Tråden kl 11 är för dom snabba, o den kl 12 för dom som gillar o lukta på blommor:va LR va de för dom me en smula mindre social förmåga :va:va

Hihi med tanke på hur varmt och skönt det är ute så får väl vi, som åker och luktar på blommor kl 12, plocka upp er snabbisar ur diket när vi kommer tuffande en timme efter er :) vinka eller nåt så vi hittar er, eller kör försiktigt så ses vi på Rosen istället :tummenupp

Tack för idag, det var superkul att komma ut en sista gång=) Fasiken vad kallt det var.. brrrrrr...:död

Tack för idag, det var superkul att komma ut en sista gång=) Fasiken vad kallt det var.. brrrrrr...:död

En sista gång???? Nej då.... Vi kör nästa söndag igen.... Skogis kl 12... Vi ger oss vid lucia, eller hur Emma?

Sent from my iPhone using Tapatalk

En sista gång???? Nej då.... Vi kör nästa söndag igen.... Skogis kl 12... Vi ger oss vid lucia, eller hur Emma?

Ja det är ju kallt som fan, och att krypa in i garaget och meka inför våren låter lite lockande, men jag är säker på att jag kommer dra på mig de 5-6 lager kläder jag hade på mig idag nästa helg oxå om solen skiner :)

Ja Lucia, då måste man väl ha Luciatåg?? Jag vill vara en flummig tomte! Ni snygga blondiner får vara Lucia :) Är det inte massa snö hoppas jag att hojen är körbar då!

Nej okej det var inte sista gången.. Men nu blev jag sjuk också, tror dock det är matrelaterat.. =) Vi kör fram till lucia, inga problem. Men då får Emma vara lucia.. jag vill vara pepparkakagubbe..

Hehe, fast jag tror jag håller mer på Pias förslag på skallning. :)
Får man stanna och öppna dörren och skalla föraren direkt eller måste det göras genom rutan tro. :va

Nej okej det var inte sista gången.. Men nu blev jag sjuk också, tror dock det är matrelaterat.. =) Vi kör fram till lucia, inga problem. Men då får Emma vara lucia.. jag vill vara pepparkakagubbe..

Emma lucia.... snyft, vad ska då jag vara.... (luciamaterialet) sopgubbe eller....

Haha det kan du säkert vara!! Då måste vi även skriva en "snuskgubbe"-sång! Och hur klär sig snuksgubben? Förslag?=)

Klä dig som Robban så blir det kanon lyckat....

Haha det kan du säkert vara!! Då måste vi även skriva en "snuskgubbe"-sång! Och hur klär sig snuksgubben? Förslag?=)

Blottarrock gummistövlar snorkel och cyklop kanske kan vara passande klädsel för en snuskgubbe... :va

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h