Tjejåkartråden onsdagar

HAHAHA, min batong som jag har är gummiklätt stål men det kanske blir lite för våldsamt för herrn? :)

Hm.. Men det du pratar om nu är väl mer ett sexhjälpmedel.. Eller ni kanske har batonger till sånt? :va
Fan det är nog bäst att jag passar mig så det inte blir.. :arsele:whip

Jag kommer sakna dig!!!!! :krama:krama:krama

Jag kommer saknar dig med Krash-Emma. :)
Förväntar mig att du snart ha :kryckor :rolleyes:

Hm.. Men det du pratar om nu är väl mer ett sexhjälpmedel.. Eller ni kanske har batonger till sånt? :va
Fan det är nog bäst att jag passar mig så det inte blir.. :arsele:whip

Hmm...har aldrig prövat att använda min batong till det...det kanske vore nåt? Du kanske kan berätta om det är skönt? :va :tuttar

Ja nu är det bäst att du passar dig......
:fatta!:sissy:6surkart:4skrika:dummer:5sure

Jag kommer saknar dig med Krash-Emma. :)
Förväntar mig att du snart ha :kryckor :rolleyes:

Hmm...har aldrig prövat att använda min batong till det...det kanske vore nåt? Du kanske kan berätta om det är skönt? :va :tuttar

Ja nu är det bäst att du passar dig......
:fatta!:sissy:6surkart:4skrika:dummer:5sure

Jaha ok.. Ja jag vet inte har faktiskt aldrig provat själv men vissa säger det att smärta i samband med sex kan vara skönt... Så man kanske skulle prova.. PÅ NÅN ANNAN. då givetvis.. Villig att låna ut den till mig? Så kanske jag slipper att passa mig också . :D:krama

Jaha ok.. Ja jag vet inte har faktiskt aldrig provat själv men vissa säger det att smärta i samband med sex kan vara skönt... Så man kanske skulle prova.. PÅ NÅN ANNAN. då givetvis.. Villig att låna ut den till mig? Så kanske jag slipper att passa mig också . :D:krama

Visst du kan få låna den, men jag är tveksam till om jag vill ha tillbaka den sen.

Dålig uppslutning ser det ut som, men det är väl som vanligt att grabbarna inte vågar skriva sina namn här utan bara dyker upp på Skogis sen iallafall. :D:tuttar:arsele

Får se om min R6:a kan förlåta att jag lämnat den på ön. Ska hämta den i helgen så förhoppningsvis kan ja komma te skogis för första gången på onsdag. Annars så blir det väl att åka retard men d e inge kul om man ska åka långt över hundra.

Får se om min R6:a kan förlåta att jag lämnat den på ön. Ska hämta den i helgen så förhoppningsvis kan ja komma te skogis för första gången på onsdag. Annars så blir det väl att åka retard men d e inge kul om man ska åka långt över hundra.

Jag vill oxå :( Jaja jag får väl nöja mig med stranden på guldkusten i två veckor men sen kommer jag fan hem och trakasserar er igen. :tummenupp

Vi ses på onsdag igen.... passa på innan vintern kommer.... kanske ska försöka komma iväg tidigare så vi inte hamnar i ett helmåne romantiskt kolsvart Bulten ensam me Croc denna vecka igen... fast det var ju trevligt... men det hade ju varit bättre om jag sett vad jag gjorde, eller hur Croc? Vet du vad jag gjorde? Kanske tom kan hänga med till Svea... i min ålder kan man inte vara ute så sent, man måste sova oxå

Långt över 100?? Är du en av bålgetingarna som svärmar förbi i 250 knyck på onsdagarna så man håller på att skita ner skinnstället??

Last edited:
Vi ses på onsdag igen.... passa på innan vintern kommer.... kanske ska försöka komma iväg tidigare så vi inte hamnar i ett helmåne romantiskt kolsvart Bulten ensam me Croc denna vecka igen... fast det var ju trevligt... men det hade ju varit bättre om jag sett vad jag gjorde, eller hur Croc? Vet du vad jag gjorde? Kanske tom kan hänga med till Svea... i min ålder kan man inte vara ute så sent, man måste sova oxå

Långt över 100?? Är du en av bålgetingarna som svärmar förbi i 250 knyck på onsdagarna så man håller på att skita ner skinnstället??

Jag skiter i åldern och hänger på Svea ändå. Kan jag så kan du :D

Jag skiter i åldern och hänger på Svea ändå. Kan jag så kan du :D

Är det så? Jag känner mig lite bortkommen där men jag har ju mitt lilla gäng att hänga me... o framför allt Robban o Emma som jag kan stödja mig emot... Ja det finns ju fler i min ålder men dom kanske inte är så sömnkänsliga som jag är... nattugglor

Näe, inte i 08 land i alla fall. Inte ännu. Har bara haft min WR där uppe och tyvärr bara endurokittad och tyvärr så blev de lite pyssel med motardhjulen så ja får väl se om det finns gummi kvar för att åka te skogis på onsdag. R6:an ville inte gå bra i ännu så ja får jaga nya tändspolar till den.

Näe, inte i 08 land i alla fall. Inte ännu. Har bara haft min WR där uppe och tyvärr bara endurokittad och tyvärr så blev de lite pyssel med motardhjulen så ja får väl se om det finns gummi kvar för att åka te skogis på onsdag. R6:an ville inte gå bra i ännu så ja får jaga nya tändspolar till den.

Det går nog att köra utan gummi... det brukar vi göra:tummenupp

Verkar ju kul men oorganiserat i tråden... dom borde starta en lista...

Lista för vaddå?? Känns ganska tydligt i första inlägget, antingen vill man vara med och då anmäler man sig betalar in - klart.. Allt spam i tråden spelar väl inte så stor roll? :va

Lista för vaddå?? Känns ganska tydligt i första inlägget, antingen vill man vara med och då anmäler man sig betalar in - klart.. Allt spam i tråden spelar väl inte så stor roll? :va

Kanske inte är så kul att åka till Gotland om det visar sig att det är 5 personer som anmält sig

Hej tjejer, jag är ny på hoj och i forumet. vart och när är det ni brukar åka? skulle gärna hänga med en sväng innan kylan kommer :)
/Anna

hej och välkommen och grattis till lappen! :tummenuppvi kör i regel onsdagskvällar men nu börjar ju kylan bita så helgdagar är nog bekvämast (jag kör helst helger nu iaf ) men sen har ju ju emma och pia och sanna som iregel är ute varje onsdag trots biiiitande kyla:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT