Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju redan givetChris Ash skrev:Drick en massa tjeckiskt öl och gå på strippklubb!![]()
kaZmur skrev:Det är ju redan givet
Är inte staropramer tjeckiskt?
Gratis låter gottUrbanTiger skrev:I Prag är det Staropramen som gäller. När jag var i Prag för några år sedan regnade det hela tiden så man leta mest pilsnerställen. Priserna på ölen varierade en del. Hitta ett ställe som låg på en bakgata mitt emot det som kallades Museium. Där var det nästan gratis![]()
Chris Ash skrev:Jo, och Starobrno, Baron Trenck,Breznak och Budvar måste du också prova, men kungen av tjeckisk öl och all ljus öl överhuvudtaget är Pilsner Urquell, den är jävligt nära fulländad.
kaZmur skrev:Drar ner med några polare till Tjeckien (Prag) på lördag.
Någon som har varit i Prag och har några tips på bra uteställen eller något annat trevligt?

kul.-PLM- skrev:Var där 02, 150spänn gjorde jag av med första dagen. Bärs, lunch och middag shoppades då.
att bara gå runt på stan och stanna vid ett fik ibland och ta en bärs är klockrent. Öl är kultur där!
Ska du festa finns europas största disko(har jag för mig), 7våningar och helt vansinnigt stort, samt fullsmockat när jag var där. Håll i kompisarna, tappar ni bort varandra hittar ni inte varann igen.
Sexmuseet är coolt också!![]()

UrbanTiger skrev:Snutarna är hårda.... fick betala 200 krona i böter för att jag åkte med hojen mella två gråsuggor på en parkering. Betala och se glad ut, skönt för jag hade glömt regbeviset hemma i Sverige och hade inga reservglödlampor med mig....

Mavve skrev:Tjeckisk öl är grymt gott helt klart.![]()
Tjejerna är riktigt riktigt skitfula i hela landet och killarna är efterblivna mongon, oxå i hela landet![]()
Måste vara ölen kanske haha.

|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!