Fint står o ska tanka o väntar på min tur. Ber gubben framför köra fram till bensin pumpen framför då han endå bara ska tanka bensin o jag diesel som bara finns på pumpen han står på. Ber han snällt kan du va snäll o köra fram till nästa pump så jag me kan tanka?inget svar ok han kanske inte hörde? Fråga igen ööö inget svar. Ok men nu vet jag att han hörde. Drar upp rutan o skiter i det o väntar snällt i min bil. Gubben tankar klart kommer fram till min ruta börjar gapa??? Jag drar ner rutan o frågar va problemet va?? Hörde inte ex allt han sa verkade inte riktigt 100 gubben.Men i alla fall så försöker han ta sig in i min bil Så jag puttar undan honom med handen. Gubben ramlar bakåt o slår självklart huvudet i asfalten. Klarade sig bra som tur men nu åker jag på en misshandel anmällan... Ööö ok fint!!!
då e ju frågan kan jag åka på det här som aldrig ens lämnar bilen under händelsen? enligt polisen kunde han göra en anmällan.
då e ju frågan kan jag åka på det här som aldrig ens lämnar bilen under händelsen? enligt polisen kunde han göra en anmällan.