Titta vad man kan hitta i en dam tidning (svenska självmords guiden)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
En polare hitta deta i hans flickväns damtidning. (länken altså)

Varning extremt magstarkt. Inga bilder men utförlig text.
http://www.fajaf.com/lokalt/suigui/index.html

Riktigt skrämande. :3freak

BTW om man inte får länka sånt här för att det är för obeagligt säg till innan du bannar mig så är du schyst sweedie-

Last edited:
Vilken tidning och i vilket sammanhang?
Framställs det som ett exempel på internets hemskheter eller guide till hur man ska dö utan att liket är helt söndertrasat?

zoddri skrev:
Vilken tidning och i vilket sammanhang?
Framställs det som ett exempel på internets hemskheter eller guide till hur man ska dö utan att liket är helt söndertrasat?

Jag vet faktiskt inte, glömde fråga.

Va i helvete. :mad:

Varför skriver man en massa artiklar om hur man ska ta livet av sig? Sånt här blir man bara trött på. Man borde stänga ner den sidan!

Me like. :nicka
Ska man göra något ska det vara så ordentligt det bara går. Då är det bäst att veta vad man gör. Snyggt och prydligt.
Jag gillade mest "Tillägnan", "Kom ihåg" och "Förberedelser".

enduroemil skrev:
Va i helvete. :mad:

Varför skriver man en massa artiklar om hur man ska ta livet av sig? Sånt här blir man bara trött på. Man borde stänga ner den sidan!

Säg bara hur så e jag med.

Jag tyckte att giljotinen var originell. "Bli inte statistik, bli en artikel i aftonbladet!"....eeh.....eller nåt.

SSB skrev:
Jag tyckte att giljotinen var originell. "Bli inte statistik, bli en artikel i aftonbladet!"....eeh.....eller nåt.

Med all den enrgin som lägs ner på den kan du lika gärna lösa problemet.

Undra om skaparen av den sidan fortfarande är vid liv. Kanske blev han jävligt sugen på att testa nån av alla dödsmetoder :gnissla

Mark skrev:
Undra om skaparen av den sidan fortfarande är vid liv. Kanske blev han jävligt sugen på att testa nån av alla dödsmetoder :gnissla
För att författaren skall vara trovärdig förutsätter jag att han/hon provar alla metoder. Vad skulle annars Sverker säga?! :tomten

Det måste jag hålla med om. Lägga massa timmar på att bygga världens apparat...bättre då att lägga den energin på terapi, chipsätande eller att lösa sitt problem på annat sätt.

Jag tycker nog hans andra artikerl " Bli hög på rätt sätt; en säkerhetsmanual för sprutnarkomaner" verkar lite lockande.

:näsblod

SSB skrev:
Det måste jag hålla med om. Lägga massa timmar på att bygga världens apparat...bättre då att lägga den energin på terapi, chipsätande eller att lösa sitt problem på annat sätt.

Japp självmord är fegt.

prulle skrev:

När problemet ligger i att du finner det ointressant/meningslöst/plågsamt att vara vid liv och verkligen inte vill vara med längre så är problemet löst med denna guide.

Mitt liv, min död. Jag har rätt att bestämma helt själv.

prulle skrev:
Japp självmord är fegt.

Absolut inte.
Det är inte fegare än att gå från ett rum till ett annat när man inte gillar sällskapet.

Last edited:
Jag tycker det är bra att det finns en sida som förklarar hur man gör så man inte misslyckas om man nu verkligen tänkt ta livet av sig och har anledning till det.

prulle skrev:
Säg bara hur så e jag med.

Jag har ingen anning om hur men borde man inte kunna anmäla såna här sidor nångon stans.

Det är ju fan inte lätt att leva alltid i det här avlånga landet. Då ska det fan inte vara lätt att döda sig själv i det här avlånga landet. Det finns förbud mot det mästa då kan man sätt förbud mot såna här sidor också!

Ingen ska må så dåligt så man skjutert skalen av sig. Dom ska få all hjälp dom behöver.

enduroemil skrev:
Jag har ingen anning om hur men borde man inte kunna anmäla såna här sidor nångon stans.

Det är ju fan inte lätt att leva alltid i det här avlånga landet. Då ska det fan inte vara lätt att döda sig själv i det här avlånga landet. Det finns förbud mot det mästa då kan man sätt förbud mot såna här sidor också!

Ingen ska må så dåligt så man skjutert skalen av sig. Dom ska få all hjälp dom behöver.

Men det finns de som faktiskt inte vill leva. Det skall respekteras. Här får de all hjälp de behöver så de slipper skjuta skallen av sig.

Varför ska den anmälas??
Kyrkan har försökt förbjuda självmord. Det lyckades inte då heller.

Om kyrkan ska börja predika för mig om vad jag ska få och inte få göra med min egen kropp så skär jag gladeligen upp handlederna framför dem.

Sen att få hjälp i Sverige är ungefär detta: här får du en påse med massa glada piller, nu kommer du må jättebra i en vecka!

Var och en har rätt att bestämma över sitt eget liv och död, ingen kan ta den rätten ifrån en.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg