PCJ skrev:Tackar så mycket kommer att bli en jobbig tid innan snön är borta, fast värt o vänta på![]()
Visst är det segt å vänta, men våra somrar här uppe är ju underbara så
Grattis till en skitfin hoj!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PCJ skrev:Tackar så mycket kommer att bli en jobbig tid innan snön är borta, fast värt o vänta på![]()

PULKA skrev:snygg gixxer vill med ha en 04 1000
har varit mycket o suktat på www.gixxer.com
vågar man fråga vad en sådan kostar i försäkring ?
Creeed skrev:Visst är det segt å vänta, men våra somrar här uppe är ju underbara så![]()
Grattis till en skitfin hoj!![]()
FUBAR skrev:Grattis, tokfräsch hoj. Suger lite i fingrarna nu va?
Vet precis hur du känner dig..PCJ skrev:Tackar så mycket kommer att bli en jobbig tid innan snön är borta, fast värt o vänta på![]()

Johnsen skrev:Vet precis hur du känner dig..
Har min gsxr750 ståendes i i min etta brevid sängen=)
Har inte ens provkört den än.
Brukar öppna balkongdörren och gasa lite, stinker avgasar i hela huset, med det är det värt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Murra skrev:Haha MC folk är ett eget släkte... Vem skulle annars stå o gasa i vardagsrummet?![]()

Henrik N skrev:Ohh vad hon e fin,vilka kurvor![]()
GRATTIS!


t-quick skrev:ser ut som om du bytt upp dig? eller vad döljer sig under lakanet?
Davve84 skrev:Exakt vad jag tänkte på!!!!DET SER UT SOM; DU HAR EN GLIDARE UNDER LAKANET I BAKRUNDEN ÄR DET SANT!!!!!!???
![]()
Det är det fast är inte min är pappas
Men sicket misstag nu känns det som en evighet till våren
Men grattis till en megafin hoj! GixxerSwede skrev:Hmmm Samma skit här. Köpte en GSXR-1000 och satte den bredvid sängenMen sicket misstag nu känns det som en evighet till våren
Men grattis till en megafin hoj!
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |