Titta vad jag fick hem ikväll

  • Thread starter Thread starter PCJ
  • Start date Start date
nice!

PCJ skrev:
Fick min nya båge ikväll :banana :banana :banana Gissa om det känns skönt. Synd bara man måste vänta två månader innan man kan pröva den *suck* Blir till att bygga om bakändan tills dess :)

Jag fick hem min R6:a för nån vecka sen :banana

haha vi får ta ett race till sommarn :tungan hehe

Det var som julafton för en 5-åring när bågen kom hem! :tomten
 
rSEXa skrev:
Jag fick hem min R6:a för nån vecka sen :banana

haha vi får ta ett race till sommarn :tungan hehe

Det var som julafton för en 5-åring när bågen kom hem! :tomten


Vi får ta o göra det :tummenupp

Mmm kände samma sak jag med, blev som ett litet barn. Har varit någon timme i garaget sedan jag fick hem bågen. Första jag gjorde var o tog bort två klisterlappar som satt på tanken. Ska bygga om baken lite så fort jag får grejorna
 
Aaa jag ska också bygga om baken på min, det blir ju som sagt: Snyggare!

Hehe jag har tagit någon tur på gatan med min, hehe. men men hur kul äre att krypa omkring på snön med en sporthoj? :P man blir bara mer å mer sugen!

Det kommer bli en jävligt låååång vinter!

Jag går å hoppas på regn :4skrika

Jag ska lägga upp nå bilder sen så får ni se min beauty! :banana
 
Mmmm kommer att bli en väldigt lång o jobbig vinter, fast har vi tur så blir det en tidig vår
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top