Titta på de SNYGGA ljuddämparna

LeXi skrev:
2191407 Det har du rätt i, men de har ju dubbla dämpare, vilket är snyggt vinklat in bakåt. Jag har ju bara en...
Vinkla upp den lite bara å kapa dämparen 1-2 dm!!!Fan grabben har ju en lika hoj!!Jag måste ut i garaget å kolla,den kan ju bli skitsnyggt!! :tummenupp
 
LeXi skrev:
2191407 Det har du rätt i, men de har ju dubbla dämpare, vilket är snyggt vinklat in bakåt. Jag har ju bara en...
jag hade så på min förra moppe, för visso en grönis, men snyggt är det,SPECIELT när det INTE följer linjerna på hojen..
för att det ska synas mer "så följ inte strömmen".
men visst smaken är som baken.. :)

(det var inte så mycket vinklat, men det räckte..MEN desto mer desto snyggare)
 

Bifogat

  • rodg.jpg
    rodg.jpg
    45.9 KB · Visningar: 107
E22 skrev:
2191423 jag hade så på min förra moppe, för visso en grönis, men snyggt är det,SPECIELT när det INTE följer linjerna på hojen..
för att det ska synas mer "så följ inte strömmen".
men visst smaken är som baken.. :)

(det var inte så mycket vinklat, men det räckte..MEN desto mer desto snyggare)

Den var sketa snygg ju. Iofs så tycker jag också att avvika några grader från original linjerna ger ballare utseende.
 
LeXi skrev:
2191466 Den var sketa snygg ju. Iofs så tycker jag också att avvika några grader från original linjerna ger ballare utseende.
Du är ju tydlige bra på att fotochoppa, så det är bara att choppa på ju...så ser du om det kan vara något att ha på din cbr.. :tummenupp
 
Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.

Mitt förslag
 

Bifogat

  • nu blir pupsi ledsen.jpg
    nu blir pupsi ledsen.jpg
    78.3 KB · Visningar: 102
Bodoe skrev:
2191481 Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.

Mitt förslag

Det hade inte jag tänkt på... Den blev klart snyggare och sparar massa jobb :) Fan, visste inte att du var så grym på PS :yoparty

Bodoe skrev:
2191481 Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.

Mitt förslag

Det var snyggt ´med Pegeut-blinkers, men tyvär kan inte jag ta bort min inbyggda :huvet Svart framskärm...? :va nja. ÖHLINARE bak == :D :yoparty :Bugar
 
Bodoe skrev:
2191481 Bakdämparen sticker ut för långt bak, annars är vinkeln och längden på den rätt.

Mitt förslag
Grymt! Speciellt extraattiraljerna...

LeXi skrev:
2191494Det var snyggt ´med Pegeut-blinkers, men tyvär kan inte jag ta bort min inbyggda :huvet
Det kan du visst... =P Tona dem svarta också!
 
Last edited:
Bild 2 är snyggast. :)

Korta dämpare är ju modet nuförtiden. :tungan
 
Vinkla! Det gjorde jag på min gammelgixxer och det blev über!
 

Bifogat

  • mindre.jpg
    mindre.jpg
    137.9 KB · Visningar: 73
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top