Titta på de SNYGGA ljuddämparna

jamjam

Devil
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Där jag trivs...
Hoj
Bolt
Kolla på mina ps:ade rör och säg mig vilken som är snyggast. Den som blir snyggast kommer att byggas på min hoj om några dagar :)
 

Bifogat

  • DSCN0918.jpg
    DSCN0918.jpg
    91 KB · Visningar: 288
  • DSCN0918_00.jpg
    DSCN0918_00.jpg
    90.2 KB · Visningar: 372
  • DSCN0918_01.jpg
    DSCN0918_01.jpg
    90.7 KB · Visningar: 392
LeXi skrev:
2191253 Kolla på mina ps:ade rör och säg mig vilken som är snyggast. Den som blir snyggast kommer att byggas på min hoj om några dagar :)


Bild nr.2
 
varför inte bara vinkla det lite mer? & bakifrån lite snett inåt mot bakljulet.
har för mig att jag sett det på sp1:an, dock har dom ju 2 pipor, en annars tycker jag det ser simpelt MEN grymt ut..
 

Bifogat

  • DSCN0918.jpg
    DSCN0918.jpg
    62.9 KB · Visningar: 140
Bild 2 helt klart :tummenupp
Men tycker inte att du ska göra som E22 sa, snyggare när röret och dämpen följer hojens linjer.
 
E22 skrev:
2191313 varför inte bara vinkla det lite mer? & bakifrån lite snett inåt mot bakljulet.
har för mig att jag sett det på sp1:an, dock har dom ju 2 pipor, en annars tycker jag det ser simpelt MEN grymt ut..

Det har du rätt i, men de har ju dubbla dämpare, vilket är snyggt vinklat in bakåt. Jag har ju bara en...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top