Tisdagstur 22/3 eftermiddag

Åhh sugen ju.. Kanske ska dra fram nån av tvåhjulingarna och haka på i solskenet =D

Jag säger ju det: Vi borde starta en insamling för att asfaltera om Bulten och bygga in el till däckvärmare i busskuren.

Ordentliga avåkningszoner kör vi på först tycker jag!, om vi ska köra 24 timmars race borde belysning av banan vara på sin plats också.

Borde väl kunna hämta sand från sandtagen och fylla igen alla diken någon natt?
Har vi ingen polack här på forumet som kan fixa ordentliga curbs när vi ändå ska snygga till? Belysning var en bra ide! :tummenupp

Jag försöker vara vid Skogis strax innan 17:00 och väntar en stund innan jag vinglar iväg.

Borde väl kunna hämta sand från sandtagen och fylla igen alla diken någon natt?
Har vi ingen polack här på forumet som kan fixa ordentliga curbs när vi ändå ska snygga till? Belysning var en bra ide! :tummenupp

Låter fjolligt! På riktiga TT-lopp så skall man dö när man kraschar. Nae, skiffer-murar och taggtrådsstängsel utefter vägen är manligt.

Jag försöker vara vid Skogis strax innan 17:00 och väntar en stund innan jag vinglar iväg.

Jag åkte förbi där med min superskitiga audi, men det var inte en käft där.. såg dock nån sporthoj med skjuts och ett par hojar till på vägen hem, känns bra att se att säsongen är på g att starta. :tummenupp

Jag åkte förbi där med min superskitiga audi, men det var inte en käft där.. såg dock nån sporthoj med skjuts och ett par hojar till på vägen hem, känns bra att se att säsongen är på g att starta. :tummenupp

Jodå, vi stack 17:20 från Skogis, tror jag. Två man stark trupp.
Åkte Lissmavägen, halva bulten och sen förbi Tullinge upp mot stan.
Vägbanan på bulten från Tungelsta till RH var torr och grusfri men den mostsatta var mestadels blöt.
Bazzaz AFM:en fick massa fina mappningsdata loggade att leka med nu när man är hemma. Upp till 30% AFR förändringar på vissa celler, så det var mödan värt.
Men kallt var det. Tack till tappre man Jerka för sällskapet!

Jodå, vi stack 17:20 från Skogis, tror jag. Två man stark trupp.
Åkte Lissmavägen, halva bulten och sen förbi Tullinge upp mot stan.
Vägbanan på bulten från Tungelsta till RH var torr och grusfri men den mostsatta var mestadels blöt.
Bazzaz AFM:en fick massa fina mappningsdata loggade att leka med nu när man är hemma. Upp till 30% AFR förändringar på vissa celler, så det var mödan värt.
Men kallt var det. Tack till tappre man Jerka för sällskapet!

Ville ju höra nya pipan. Nöjd med resultatet. :tummenupp

Men det var rätt halt. Behövdes inte mycket gas för att det skulle spinna loss.

*/ ?>
Back