TisdagsTur™ 15 September

Ska du med? Hör med Satanja, hon har ingen att åka med, och har dessutom aldrig åkt TT med.

För ni som inte åkt så smsade precis pelle mig att farbrorn är på besök. Så inga vanliga fasoner på inåkningen va :D

snällt av dej, men jag hinner nog inte idag ändå :/
Men nästa tisdag, då får någon faktiskt släpa på mig. DÅ ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!! :tuttar

Jaha då hamnade man i snabb grupp denna veckan oxå (trots annan väg). Jag och min gamla Volvo fick BROMSA för er :banana (Vid korsningen vid Kropp när ni svängde mot Mörarp)

Tack för rundan, det var skönt o komma ut och få lite frisk luft.
Lugnt o avslappnat tempo utan några incidenter :tummenupp

Tackar för ett göttegazz i "snabb"!:tummenupp
Hemvägen blev spännande med mörkt visir och lampan var tydligen inte inställd efter bytet av kåpa - pekade upp i himlen :gnissla

Ja då lär jag kanske träffa några av er den 25:e på Knudan då... :)

o nu har man äntligen fått igång liket,e det för sent o joina er nu ??? :D :D
Skithoj,startmotorn gick åt helvete när jag skulle köra upp till YC.Brorsan blev ju jätteglad nu när vi bestämt att hänga med båda 2 för första gången,men han fick ju sig en tur med er iallafall.Tur man har 3 motorer liggandes,fick byta startmotor och startdrev.Visade sig att soppekranen står o läcker igenom så cylindrarna var fulla av bensin så startmotorn pallade inte komprimera den.Lossade dräneringsslangen till luftfilterboxen,och jag tror nog det pissade ut ca 2 liter bensin :( . Någon som har en kran liggandes till en GSXR 750-91a?

Tack för en trevlig runda i en av mellangrupperna. :tummenupp Körde hemåt från Krika-rakan. Synd att lampan släcks så tidigt nu för tiden. Sitter å spånar på lite videoklipp..men det tar tid. Lite bilder så länge:

Bifogat

• tt_0915 001.jpg
    tt_0915 001.jpg
    181.2 KB · Visningar: 84
  • tt_0915 002.jpg
    tt_0915 002.jpg
    134.6 KB · Visningar: 72
  • tt_0915 003.jpg
    tt_0915 003.jpg
    210.9 KB · Visningar: 86
  • tt_0915 004.jpg
    tt_0915 004.jpg
    129.6 KB · Visningar: 79
  • tt_0915 006.jpg
    tt_0915 006.jpg
    229.3 KB · Visningar: 92
Tjenare! Har du hittat hit upp. Trevligt! Hur är det m kropp o hoj sedan sist på knudan? Helt kry nu? Hojen var ju inte så vacker just efteråt... :gnissla
Jo tack... ett år sedan förra TT för mig - dessförinnan var jag hyfsat trogen :gnissla
Hojen bättre än ny, nytt bättre ställ och underbar ny hjälm... Enda som trilskas lite är axeln, men det är inget livshotande :tummenupp

Rekorddeltagande idag:tummenupp över 40 hojar:yoparty

Hoppas alla tar sig hem hela och rena då vi hade ganska lånväga gäster som kör hem i mörker.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman