TisdagsTur™ 15 September

Hänger också på ikväll om det blir nån medel eller långsam grupp.Första ggn för mig så det känns rätt vettigt o börja i långsam

Blir ingen körning idag för mig.
Man får ett besked o sedan visar det sig att det inte stämmer... *LACK*... :(

Blir ingen körning idag för mig.
Man får ett besked o sedan visar det sig att det inte stämmer... *LACK*... :(

ovanligt när det gäller den firman.... ring o kräv en lånehoj... du ska ju inte vara utan hur jävla länge som helst

JAG hade fan fixat den snabbare än vad dom hade

Jag måste ha rekordet på den firman, min hoj tog ca 8mån att få tillbaka:galen:3freak
Men jag blev kompenserad så det var väl ok...

Vem ska åka bakpå? Någon som har lust att filma?

Ehmm.. hur fungerar det? :D

Du pekar med kameran dit du vill filma o sen trycker du på en liten röd knapp på sidan när du vill spela in o sen trycker du på samma när du vill stoppa inspelning. :tummenupp

Jag tar med mig den så får du se om du vill eller inte. Bara du inte tappar den när vi kör för då måste jag tyvärr mörda dig. :D

:krama

Så länge där finns hals/axelrem så bör jag inte kunna tappa den ;)

Men ta med den så får vi se hur det går. Det värsta som kan hända är ju att jag låter bli att filma/filmar damma's rygg/filmar asfalten :D

Så länge där finns hals/axelrem så bör jag inte kunna tappa den ;)

Men ta med den så får vi se hur det går. Det värsta som kan hända är ju att jag låter bli att filma/filmar damma's rygg/filmar asfalten :D

där finns nog ingen sån rem till den, den e jätte liten o du för in händerna så du håller om den. ska se vad ja kan göra. kanske kan sno axelremmen från systemkameran. ;)

ses sen. jag vill köra långsam, aldrig kört med er innan. :tummenupp

ovanligt när det gäller den firman.... ring o kräv en lånehoj... du ska ju inte vara utan hur jävla länge som helst

JAG hade fan fixat den snabbare än vad dom hade
Trist historia. Jag skulle köpt delarna själv o gjort det själv så hade allt varit klart på en vecka. Kanske med lite hjälp, men sant, hur lång tid har det inte gått nu. :näsblod

Sker det igen eller drabbar nån annan, så för fasen, kolla m nån här så kan vi hjälpas åt o fixa mindre saker. Nu har den varit borta över 1½ månad.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman