Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vill bara kommentera MCK Vilseturen eftersom jag är en av dem som tagit beslutet om att inte tillåta övningskörare.En liten snabbfråga bara.Är det ok o hänga med även om man övningskör?Givetvis med handledaren i följe.Vet inte hur inspirerad era körningar är.Jag är ingen jätte gröngöling på 2 hjul,men kan inte säga att man e nån rossikopia heller.Hojen man ök på kunde man kanske önskat lite mer av
Tänkte det va bäst o fråga eftersom vi övningskörare inte var välkommna på vilseturen tex.
Detta är inte på något sätt gjort av illvilja, vi värnar helt enkelt om din och andras säkerhet. Vi ser det gång på gång, vid gruppkörningar kör folk ibland över sin förmåga på grund av grupptrycket. I år hade vi fem (5) avåkningar och som tur hamnade "bara" två på sjukhus med brutna ben och armar.
Att lägga ansvaret att inte köra över sin förmåga på en helt grön hojåkare känns inte rätt, om man inte kan köra hoj, hur vet man då vilken förmåga man har?
Du är jättevälkommen så fort du tagit ditt kort och då hopps jag du startar i en lugn grupp och känner efter.
Kan jävulens påfund verkligen vara lösningen på alla problem?!Funkar inte det kan du alltid prova med absinthe...![]()
Last edited:

bestämt!.... 

hoppas de inte blev för konstigt när jag stack men kändes inte så lönt för mig o plogga motorväg fram o tillbaka trots att donken hade suttit fint
o
när vissa far genom byarna så befolkningen kikar ut o
....
???