TisdagsTur™ 1 September

Även jag får hoppa in här och tacka för en riktigt trevlig runda igår :tummenupp

Var bra tempo i snabba gruppen..på raksträckorna kanske liiiite för bra tempo :rolleyes: Men utan kåpor får man gratis träning av magmusklerna som bonus :tungan

Min springare kan beskådas på bild 7431 och extravikten som sitter på den finns till vänster på bild 7433 (med dom snygga, gröna puckarna :yoparty )

Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

De é jag som har den "andra" Red Bull jackan, som sitter på stenen och halvsover:)

Hojen är den blåa BlackBirden. Blå så det gör ont i ögonen.

Och det va jag som körde förbi er (gissar att det va ni iallafall) på motorvägen utanför väla igårkväll vid 20.30-21.00 ungefär Blå/vit gixxer 750 -91,med chefen på en Harley Parkinsson paddelmoped före.Han var bara tvungen att bevisa att det minsann går o köra fort med en HD också,eftersom jag mobbat honom hela kvällen när han gnällde om att det blåste så förbannat :D,gammal roadracingförare som han e.Tyvärr missade man TTn igår eftersom jag lovat bort mig o hänga med chefen ner till Löddeträffen.

Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

Sofiii, WW, Bjurling, Kriss, Beshar, Wilcan, Paula (-nemesis- stavning?), Riddick, Johanna (vet inte SH-namn dock...).

De jag kände igen iaf.... resten har jag nog inte träffat ännu :D

Jag lyckades även denna tisdagen oplanerat hamna i snabb grupp.:rolleyes: Det var jag som stod med varnings blinkers (blå Volvo) mellan Mörarp och Mörshög. Jag hade precis varit med och fångat en vilsen hund som sprang på vägen.:hej

Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Last edited:
Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Det gick bra att köra hoj ner också (och mosen var mums....):)

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back