TisdagsTur™ 1 September

Även jag får hoppa in här och tacka för en riktigt trevlig runda igår :tummenupp

Var bra tempo i snabba gruppen..på raksträckorna kanske liiiite för bra tempo :rolleyes: Men utan kåpor får man gratis träning av magmusklerna som bonus :tungan

Min springare kan beskådas på bild 7431 och extravikten som sitter på den finns till vänster på bild 7433 (med dom snygga, gröna puckarna :yoparty )

Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

De é jag som har den "andra" Red Bull jackan, som sitter på stenen och halvsover:)

Hojen är den blåa BlackBirden. Blå så det gör ont i ögonen.

Och det va jag som körde förbi er (gissar att det va ni iallafall) på motorvägen utanför väla igårkväll vid 20.30-21.00 ungefär Blå/vit gixxer 750 -91,med chefen på en Harley Parkinsson paddelmoped före.Han var bara tvungen att bevisa att det minsann går o köra fort med en HD också,eftersom jag mobbat honom hela kvällen när han gnällde om att det blåste så förbannat :D,gammal roadracingförare som han e.Tyvärr missade man TTn igår eftersom jag lovat bort mig o hänga med chefen ner till Löddeträffen.

Kan ni inte skriva ut vem det är jag fångat på bilder? Jag känner ju bara igen en handfull av er :gnissla

Sofiii, WW, Bjurling, Kriss, Beshar, Wilcan, Paula (-nemesis- stavning?), Riddick, Johanna (vet inte SH-namn dock...).

De jag kände igen iaf.... resten har jag nog inte träffat ännu :D

Jag lyckades även denna tisdagen oplanerat hamna i snabb grupp.:rolleyes: Det var jag som stod med varnings blinkers (blå Volvo) mellan Mörarp och Mörshög. Jag hade precis varit med och fångat en vilsen hund som sprang på vägen.:hej

Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Last edited:
Fasen vad mörkt det börjar bli tidigt på kvällarna numera.

Istället för att ära er med min närvaro, hängde jag på en polare till Löddeträffen i en Cadillac -58 med en kall norrlands guld i handen :fyllisar ...

Det gick bra att köra hoj ner också (och mosen var mums....):)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman