Nyteknik
Bannad
Nyfiken på vilka som kommer dit. Jag och Teddy gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart vi kommerNyteknik skrev:Nyfiken på vilka som kommer dit. Jag och Teddy gör det.
LOTTAK skrev:Klart vi kommer
Nyteknik skrev:Nyfiken på vilka som kommer dit. Jag och Teddy gör det.[/QUOTE
Jag kommer!
Tar med mig solen från Motala med!![]()
Köra in kolvar trodde jag man gjorde genom att varmköra hojen i depån. Sedan full gas på bananen. Åk dit!oFFkeFF skrev:Man kanske skulle ta och skruva ihop hojen ikväll, och åka ner och köra in nya kolvarna imorgon.
Men avgörs nog inte förrän vid lunch imorgon beroende på hur det ser ut på jobbfronten.
Jensa skrev:Bra Jensa du lär dejNyteknik skrev:Nyfiken på vilka som kommer dit. Jag och Teddy gör det.[/QUOTE
Jag kommer!
Tar med mig solen från Motala med!![]()
![]()
Joodå det börjar att ta sig!LOTTAK skrev:Bra Jensa du lär dej![]()
Bara du tar det lugnt i morgon, långsamma gruppen och bara 1&2 växelecce skrev:Jo jag kommer. Tar med Subban så får vi se om jag kan ta mig runt banan eller om det blir att torrbryta i depån...
LOTTAK skrev:Bara du tar det lugnt i morgon, långsamma gruppen och bara 1&2 växel![]()
LOTTAK skrev:Bara du tar det lugnt i morgon, långsamma gruppen och bara 1&2 växel![]()
Bara vanliga panodilecce skrev:Har du några piller jag kan få? Trallala grejorna är lite för starka och jag har inga vanliga...
björn
Du kan väl vänta med ursäkterna till efter träningen i alla fall.oFFkeFF skrev:Man kanske skulle ta och...köra in nya kolvarna imorgon...
Teddy skrev:Du kan väl vänta med ursäkterna till efter träningen i alla fall.![]()
LOTTAK skrev:Bara vanliga panodil![]()
Hur många vill du ha?![]()
Dom kan jag sponsra dej medecce skrev:Det måste väll räcka med en eller två... Jag står självklart för notan
björn
Trodde Jorpes var skåning. Har du också blivit det?ZoulFly skrev:El Jorpes och jag slipstreamar långtradare ner till Limpan i morgon.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |