Nyteknik
Bannad
oFFkeFF skrev:Samma notering här, Teddy, gubbstuffaren och NyPanikarn satt iaf alla tre upprätt på start o målrakan.
Glöm det!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Samma notering här, Teddy, gubbstuffaren och NyPanikarn satt iaf alla tre upprätt på start o målrakan.
oFFkeFF skrev:Vinden gjorde nog en hel del, men sen är det de där med bestyckningen, går den för fett vill den sällan varva ur det sista. Hur högt varvade den på 4'an och femman?
Nyteknik skrev:Glöm det!
![]()
Nyteknik skrev:På fyran och femman varvar den över 12.000 rpm i all fall.
No1 skrev:Fasiken oFFenkeFFen, går inte era diselfordon fortare???![]()
Skölden har loggat närmare 280km/h i slutet av rakan!!!![]()
No1.
oscar skrev:Ja vilka jävla knastar med sidvagnen som inte har ordning på prylarna. 45mil enkel resa och så minskar bantiden för en sån sak...![]()
![]()
Vad var det förresten som hände med tvitaktaren i sista passet? (den som pissade olja in i Torparen)
Strandelin skrev:Lugn och fin nu, nästa gång kan det vara du som fixar med oljebyte på banan. Tråkigt med olja på banan men det var iaf många som sanerade.![]()
Det var ingen tvitakt som gav upp i Torparna under sista passet, en hederlig radfyra var det och "pissade" olja var väl att ta i i underkant. Tittade inte efter själv men hörde att något tittade ut genom ett hål i motorn som inte borde vara där, Bekräfta/dementera ni som vet.
![]()
oFFkeFF skrev:Nej, men det var kul att se Watz köra om och ifrån Miinin igår, trots hans Gixxer1000's överlägsna toppfart på rakan![]()
Nyteknik skrev:På fyran och femman varvar den över 12.000 rpm i all fall.
Goodstuff skrev:Freddes kommentar efter träningen igår.
"Det var värdelöst för det gick alldeles för långsamt så jag kunde inte testa något."![]()
Jag satt hyfsat upprätt eftersom jag provade min cykel ordentligt för första gången och döljer formen i grusfållan i Esset.![]()
oscar skrev:Watz kör ganska bra faktiskt!
Han bromsade förbi mig vid start/mål. Jag hängde efter ganska bra men efter esset var han långt borta...![]()
Goodstuff skrev:Och då körde han långsamt enligt egen utsago.
oscar skrev:Jag vet att det kan vara jag nästa gång, men förhoppningsvis beror det inte på att jag missat att naja ett oljefilter... (om nu det stämmer)
Jaså det var ingen tvitakt. Vi diskuterade det i bilen och Pålle som trodde på gsxr750 blev nerröstad...![]()
Goodstuff skrev:Det ska ju mycket till innan en tvåtaktare pissar olja eftersom det bara finns i växellådan och i min är det 0,5 liter. Oljeblandad bensin och kylarvatten kan det ju dock pissa ut om det är knas.
Strandelin skrev:Pålle har nog rätt, utan att vara expert skulle jag säga att det var en GSXR750 -98.
I sandlådan utanför där jag bor hör man ibland logik på samma nivå när barnen kivas om vem som har "bäst" leksaker, "-men min pappa är starkare än din...".![]()
Var det inte toppfart det var tal om, inte förarskicklighet?
![]()
Han bromsade förbi mig vid start/mål. Jag hängde efter ganska bra men efter esset var han långt borta...![]()
Torkel skrev:187 km/h med 14/42 fast då la jag inte i sexan många bild på Britney i vårskrud, riktigt nöjd med Bettans nya look!![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |